Ford a dezvaluit noul pachet exclusiv Option Pack pentru modelul Focus RS, care va imbunatatii tractiunea prin utilizarea unui diferential mecanic cu alunecare limitata.

Option Pack pentru Focus RS va oferi, de asemenea, un design unicat care include nuanta exterioara Nitrous Blue - specifica lui Focus RS - asortata cu elemente negre contrastante, plus o tapiterie in doua nuante.

Dezvoltat de inginerii Ford Performance si evaluat in locuri dedicate aflate de jur imprejurul lumii, pachetul Option Pack pentru Focus RS imbunatateste tractiunea si caracterul responsiv de top in segment de care dispune hatchback-ul de inalta performanta cu ajutorul unui diferential LSD Quaife montat pe puntea fata.

Diferentialul mecanic limiteaza cantitatea de cuplu trimis unei roti care experimenteaza un nivel redus de tractiune la nivelul suprafetei de rulare si redistribuie cuplul catre roata cu aderenta mai buna pentru a contracara patinarea care ar afecta acceleratia si stabilitatea.

Controland cuplul transmis fiecareia dintre rotile fata, diferentialul mecanic al lui Focus RS cu Option Pack le ofera celor de la volan ocazia de a exploata la maxim cei 350 de cai putere ai motorului EcoBoost de 2.3 litri in situatii dinamice intense si se integreaza perfect in lista de tehnologii standard ale lui Focus RS, care include:

  • Tractiunea integrala Ford Performance All Wheel Drive, care variaza distributia cuplului fata-spate pentru a se adapta cat mai bine la context, monitorizand in acelasi timp senzorii vehiculului de 100 de ori pe secunda si trimitand pana la 70% din cuplu catre puntea spate.
  • Vectorul Dinamic de Cuplu (Dynamic Torque Vectoring) – care utilizeaza seturi duble de ambreiaj controlate electronic pe puntea spate pentru a trimite pana la 100% din cuplul disponibil catre oricare dintre cele doua roti, variind intre cele doua parti in nu mai putin de 0.06 secunde.
  • Controlul Vectorial al Cuplului (Torque Vectoring Control sau TVC) – care aplica automat franele pentru a limita patinarea rotilor de pe puntea fata.

“Pentru soferii entuziasti, aderenta mecanica suplimentara oferita de diferentialul LSD Quaife va face si mai usor atacul in viteza al unui viraj pe circuit, maximizand nivelul acceleratiei la iesirea din respectivul viraj. Noua structura a trenului de rulare ofera, de asemenea, stabilitate si control mecanic la franarile ferme, ajutandu-I pe cei de la volan sa pregateasca masina pentru drifturi cu ajutorul Drift Mode", spune Roeks.

Focus RS cu Option Pack ofera Drive Modes, pachetul ce include Drift Mode, si ajuta pe soferi sa negocieze derapaje controlate prin supravirare in conditii de circuit, sistemul Launch Control pentru performante optimizate inca de la linia de start si o acceleratie 0-100 km/h in 4.7 secunde.

Noul Option Pack pentru Focus RS este dezvoltat de multipremiata echipa Ford Performance, condusa acum in Europa de Leo Roeks. Gama de modele europene Ford Performance include noul Fiesta ST, Focus ST, Focus RS si Ford GT.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri