Skoda Auto a anuntat vanzari in crestere cu 11,1% in primele noua luni din 2006 si de 12,5% in Europa de Est, datorita cererii din Romania si Rusia, in aceeasi perioada grupul Volkswagen obtinand o majorare cu 62% a profitului operational.

Grupul Skoda, detinut de Volkswagen, a anuntat, de asemenea vineri, ca in primele noua luni ale anului, vanzarile s-au majorat cu 11,1% fata de acceasi perioada a anului trecut, cu un total de unitati vandute de 410.719 de automobile.

Skoda Auto, al doilea exportator din Cehia, a declarat ca aceste rezultate au venit pe fondul vanzarilor record din luna septembrie, cand au fost vandute peste 52 de mii de automobile.

La baza succesului Skoda s-a aflat modelul Octavia, care a reprezentat peste jumatate din vanzarile grupului, in crestere cu 18,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile grupului Skoda in Europa Centrala si de Est au crescut cu 12,5%, cererea cea mai mare fiind inregistrata in Rusia, Romania si tarile Baltice.

De asemenea, reducerea costurilor de productie si a numarului de slujbe a dus la cresterea profitului operational al grupului Volkswagen, pana la 3,02 miliarde de euro.

Volkswagen si-a mentinut si estimarile anuale de crestere in ceea ce priveste profitul operational, precizand ca veniturile pentru primele noua luni s-au ridicat la 77,03 miliarde de euro, cu o crestere anuala de 11,8%. Profitul dupa plata taxelor a crescut cu 76,6%, atingand nivelul de 1,21 miliarde de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri