Cele doua masini sunt defapt reprezentari putin diferite ale aceleasi platforme. Modelul initial a aparut prin finalizarea unui ptoiect comun al grupului francez Peugeot Citroen (PSA) si a japoneziilor de la Mitsubishi. Cei doi giganti au decis in 2005 sa isi uneasca fortele pentru a crea un nou mode care sa intre in clasa SUV. Cele doua masini sunt pregatite sa intre in productia de serie, si vor apare pe piata la jumatatea lui 2007. Pentru cele doua branduri frantuzesti, celel doua modele reprezinta deputul pe piata SUV-urilor.

Atat Peugeot 4007, cat si Citroen C-Crosser se adreseaza unui public medium-high si combina tehnologia 4X4 cu designul exterior si calitatile uinui interior premium. Grupul francez isi propune sa vanda in anul de debut al masinilor pe piata, aproximativ 30 de mii de modele.

La inceputul anilor 90, piata masinilor 4X4 era inca slab dezvoltata. Odata cu cresterea interesului europenilor pentru masinile de teren, tot mai multe branduri de pe batranul continent au generat proiecte pe acest segment.

Mai mult, constructorii coreeni, japopezi si americani au adus pe piata europeana masini foarte fiabile, dar si modelel premium din clasa SUV. Cresterea acestui segment a facut ca vanzarile de SUV-uri din 2005 sa depaseasca 1 milion de unitati.

Peugeot a numit masina 4007, pentru ca 4 desemneaza marimea masinii, iar cifra 7 desemneaza generatia din care face parte. Ambele modele vor fi propulsate de un motor 2.2 litri Hdi care produce 156 CP pregatit pentru cele mai noi criterii privind poluarea. Transmisia SUV-ului se va multiplica in sase trepte si va fi manuala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri