In ciuda faptului ca profilul benzii de rulare al anvelopelor din segmentul economic arata de multe ori similar cu cel al anvelopelor premium, acestea nu garanteaza acceasi performanta. La inceputul fiecarui proiect de dezvoltare al unui nou tip de anvelopa, Nokian Tyres realizeaza cateva prototipuri de anvelope, acestea servind ca punct de plecare pentru crearea tuturor componentelor unei anvelope, de la corpul acesteia la proportiile compozitiei compusului de cauciuc.

„Diferenta dintre o anvelopa premium si o anvelopa din segmentul economic sau un model nou intrat pe piata devine evidenta in conditii extreme, precum franarea pe suprafete umede, sub riscul acvaplanarii sau suprasolicitarea directiei. O anvelopa premium este precum centura de siguranta: in marea majoritate a timpului nu ii constientizezi utilitatea, dar in situatii dificile iti poate salva viata, precum si viata celorlalti pasageri,” a declarat Matti Morri, Technical Customer Service Manager la Nokian Tyres.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Yauhen_D / Shutterstock