Vanzarile marcii de lux a Volkswagen, Audi, au crescut cu 11,5% in octombrie, grupul anuntand vanzari de 73 de mii de automobile, un record pentru aceasta perioada a anului.

"Audi se afla pe drumul cel bun in ceea ce priveste inregistrarea unui nou record de vanzari pe plan anual. Acest rezultat, care va fi al unsprezecelea record consecutiv, se datoreaza gamei largi de modele si din abilitatea noastra de a ne impresiona clientii", a declarat responsabilul pentru vanzari si marketing, Ralph Weyler, conform NewsIn.

Directorul executiv al Audi, Martin Winterkorn, a declarat la sfarsitul saptamanii trecute, unui cotidian din Germania, ca vanzarile grupului pentru anul curent vor depasi nivelul de 900 de mii de automobile, peste cifra preconizata anterior, de 890 de mii de automobile. Vanzarile grupului pentru luna octombrie au crescut cu 15,1% in Germania, cu 10,6% in restul Europei si cu 21% in China (excluzand Hong-Kong-ul), dar au scazut cu 3,4% in Statele Unite ale Americii.

Cu putin timp in urma un alt brand detinut de Volkswagen, Skoda, a anuntat ca in primele noua luni ale anului, vanzarile s-au majorat cu 11,1% fata de acceasi perioada a anului trecut, cu un total de unitati vandute de 410.719 de automobile. Volkswagen si-a mentinut si estimarile anuale de crestere in ceea ce priveste profitul operational, precizand ca veniturile pentru primele noua luni s-au ridicat la 77,03 miliarde de euro, cu o crestere anuala de 11,8%. Profitul dupa plata taxelor a crescut cu 76,6%, atingand nivelul de 1,21 miliarde de euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri