Subaru Motors Trading, compania care a preluat importurile Subaru in primavara, spera ca vanzarile marcii in Romania sa fie anul acesta cu 20% mai mari decat in 2005, pe fondul extinderii retelei de dealeri, au spus reprezentantii Subaru Motors Trading.
Compania estimeaza ca va comecializa 350 de masini in acest an, dupa ce in primele noua luni clientii romani au cumparat 260 de masini Subaru, cu 40% peste cele 195 vandute in perioada similara a anului trecut. Subaru Motors Trading a devenit unic importator Subaru acum cinci luni si face parte din grupul grec Subaru Motors Hellas, distribuitorul automobilelor marcii japoneze in statele din Balcani.

Compania a dechis in luna iunie prima reprezentanta romaneasca la Bucuresti. Complexul se intinde pe 4.000 de metri patrati si cuprinde showroom, ateliere auto, depozite de piese de schimb si spatii de birouri, conform NewsIn. De atunci, importatorul si-a adaugat la retea patru dealeri (in Iasi, Craiova Timisoara si Brasov), iar pana la finele anului va mai deschide magazine de prezentare la Cluj si Constanta, conform informatiilor furnizate de importator.

Ultima reprezentanta inaugurata a fost cea din Brasov, deschisa oficial pe 2 noiembrie. Cel mai recent model Subaru lansat in Romania este SUV-ul B9 Tribeca, ale carui pret, cu toate taxele incluse, variaza intre 57.000 si 68.000 euro. Subaru Motors Trading nu a comunicat o tinta de vanzari pentru 2007, insa a precizat ca se asteapta la o crestere corelata cu evolutia pietei automobilelor din import. Pana in aceasta primavara, masinile brandului nipon au fost comercializate in Romania de compania Radacini SRL, care a devenit reprezentant Opel-Chevrolet. Subaru este o divizie de echipamente a Fuji Heavy Industries (FHI), grup nipon care produce diverse echipamente de transport.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri