Arval, unul din liderii mondiali in leasing-ul operational auto cu servicii incluse, considera ca pe termen scurt motorina ramane esentiala pentru aceasta tranzitie, reprezentand in acest moment doua treimi din masinile si inmatricularile de vehicule utilitare usoare ale flotelor auto din Europa.

Compania Arval este convinsa ca, pe termen scurt, motorina ramane folositoare pentru reducerea emisiilor CO2, acordand timp producatorilor pentru a face investitiile necesare pentru producerea unor vehicule alternative si accesibile, dar si autoritatilor publice pentru a dezvolta infrastructurile necesare. Benzina si, mai ales, masinile hibride, joaca un rol important in asteptarea unei disponibilitati mai largi a masinilor electrice care, asa cum au identificat expertii Arval, atunci cand indeplinesc anumite conditii, sunt percepute in mod clar ca cea mai buna optiune.

“Consideram ca realizarea unui inventar al resurselor de energie este pentru noi, extrem de important deoarece intreaga lume experimenteaza o tranzitie fara precedent in acest domeniu. Aceasta abordare vine in sprijinirea clientilor nostri pentru gasirea unor solutii adecvate si in provocarea unei reflectii globale asupra mobilitatii de maine”, a spus Phillipe Bismut, CEO Arval.

Prin urmare abordarea Arval este de a facilita trecerea de la metodele actuale la cele ecologice pentru clientii sai prin adaptarea la reglementarile mereu in schimbare. In acest sens, liderul in leasing-ul operational auto cu servicii incluse si-a revizuit metoda de a calcula costul total al detinerii unui autovehicul (TCO), incluzand noi segmente pentru conducatorii auto, modele de condus si de localizare. Arval ia de asemenea in considerare noi alternative de tipul car-sharing, ce reprezinta metode alternative de folosite a unei masini private.

Sursa foto: nata-lunata / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri