Alstom, compania care efectueaza mentenanta trenurilor pentru metroul bucurestean, considera ca este neaparat nevoie de usi portpalier in statiile de metrou fiind singura solutie pentru eliminarea 100% a deceselor, care in realitate sunt mult mai multe decat cele facute publice.

"Usile portpalier in staiile de metrou sunt singura solutie tehnica, care combinata cu automatizarea trenurilor, ar elimina 100% suicidele si ar asigura un confort climatic mai bun", a decarat Gabriel Stanciu, managing director Romania si Bulgaria al Alstom.

Alstom asigura mentenanta celor 83 de trenuri de metrou din Bucuresti, pentru care contractul se ridica la 30-35 de milioane de euro anual. Metrorex a convenit ca plata sa fie facuta in functie de numarul de kliometri parcursi de trenurile sale. Aceste servicii reprezinta circa 30-40% din cifra de afaceri a Alstom in Romania.

Alstom a construit primul centru de management si control al traficului din Romania. In 2016, ca parte a proiectului de reabilitare Simeria – Sighisoara, Alstom a adus primul sau tren in Romania – trenul regional modular Coradia Polyvalent, echipat cu sistemul ERTMS Nivel 2, care va functiona ca tren laborator pentru CFR SA.

Contractele anterioare, finalizate includ modernizarea a 12 substatii de tractiune (2001-2010) si modernizarea a 100 de vagoane si locomotive pentru CFR (1997- 2006).

Citeste si:
Metrorex vrea sa continue un an contractul cu Alstom pentru mentenenta
Metrorex vrea sa continue...

Un nou proiect de 40 MIL. euro

Alstom va executa lucrari in valoare de circa 40 de milioane de euro pe subtronsonul Ilteu-Gurasada, in cadrul contractului de modernizare feroviara semnat recent de CFR SA si consortiul Asocierea RailWorks1, din care Alstom face parte. Termenul de finalizare este decembrie 2020.

Subtronsonul Cap Y Ilteu – Gurasada este situat pe Axa prioritara TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunare, ramura nordica), legand orasele Nurnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brasov-Bucuresti-Constanta.

Contractul are ca obiectiv modernizarea a 22,34 km de infrastructura si suprastructura feroviara pentru circulatia trenurilor de calatori cu viteza maxima de 160 km/h, lucrari de constructii civile pe intreaga distanta, lucrari de instalatii de electrificare, semnalizari si telecomunicatii, inclusiv GSM-R. In cadrul consortiului, Alstom este direct responsabila de proiectarea si implementarea tuturor lucrarilor legate de: sistemul european de semnalizare feroviara ERTMS Nivelul 2, centralizarea electronica si sistemele de electrificare a caii ferate. Pentru semnalizari, Alstom va furniza solutia sa de control al traficului ATLAS 200 ERTMS Nivelul 2.

“Acest contract consolideaza pozitia de lider a companiei Alstom pe piata din Romania, atat pe segmentul de semnalizari, cat si in proiecte de electrificare feroviara. Sunt foarte fericit sa vad ca modernizarea liniilor feroviare face progrese si ca Alstom continua sa fie activ in acest demers. Echipele Alstom vor implementa sisteme de semnalizare ERTMS Nivelul 2, inclusiv GSM-R, centralizare electronica, respectiv electrificare – linia de contact si substatia de tractiune aferente acestui subtronson,” a declarat Gabriel Stanciu.

Citeste si:
Ludovic Orban: Nu s-a discutat niciodată închiderea Bucureștiului.
Ludovic Orban: Nu s-a...

“Noul proiect vine la momentul oportun, pe finalul unui alt proiect similar, pe tronsonul Micasasa-Coslariu. Acest nou contract va asigura o continuitate a activitatii din zona, facand foarte eficienta implementarea noului proiect, care poate incepe imediat”, adauga Gabriel Stanciu.

Compania Alstom este prezenta in Romania de peste 20 de ani si detine pozitii fruntase atat pe piata de semnalizari, cat si pe cea de electrificare feroviara. Compania deruleaza in prezent cinci proiecte nationale de reabilitare si modernizare feroviara, precum si un contract de mentenanta a trenurilor pentru metroul bucurestean.

Alstom dezvolta si comercializeaza sisteme, echipamente si servicii pentru sectorul transporturilor. De asemenea, Alstom ofera o gama completa de solutii (de la trenuri de mare viteza la metrouri, tramvaie si autobuze electrice), solutii pentru pasageri, servicii personalizate (intretinere, modernizare), pentru infrastructura, controlul traficului si solutii de mobilitate digitala. Alstom este un lider mondial in sisteme de transport integrate. Compania a inregistrat vanzari de 7,3 miliarde euro si comenzi in valoare de 10 miliarde euro in anul fiscal 2016/17. Alstom are sediul principal in Franta si este prezenta in peste 60 de tari, avand un numar de 32.800 de angajati.

Citeste si:
Metrorex reduce cu până la 20% numărul trenurilor de metrou în...
Metrorex reduce cu până la...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Cinci culoare de tranzit devin operaționale pentru transportatorii de mărfuri
Setari Cookie-uri