Odata cu noua infatisare, dealerul lanseaza si serviciile Volvo Personal Service (VPS) si Volvo Retail Experience (VRE).

„VPS si VRE inseamna de fapt servicii personalizate, rapide si eficiente”, a declarat Alexandru Florescu, Managing Director, Primus Auto.

Potrivit celui mai recent studiu intreprins de producatorul suedez pe un esantion de 1 milion de clienti, relatia, timpul si solutionarea problemei sunt principalii factori care influenteaza nivelul de satisfactie.

Pentru eficientizarea timpului, fiecarui client ii este alocata o echipa de service, majoritatea lucrarilor de mentenanta fiind gata in doar o ora. Echipa dedicata preia responsabilitatea intregului proces de service, de la receptia masinii pana la inmanarea cheilor odata ce sunt finalizate lucrarile de service.

Bilant piata auto:...
Citeste si: Bilant piata auto: Importatorii au investit in 2008 peste 100 mil....

Pe durata reparatiilor, clientul se poate relaxa in showroom, intr-un spatiu primitor si confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitand astfel drumurile suplimentare. In plus, clientul se bucura si de flexibilitate in stabilirea programarii si isi poate alege ora de check-in in service in functie de programul sau.

Un alt element de noutate, unic pe piata de profil este pastrarea aceluiasi tehnician pentru fiecare client in vederea viitoarelor reparatii. Clientul va intra in posesia cartii de vizita a tehnicianului alocat si il va putea contacta ori de cate ori va fi necesar, asigurand in acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service si construirea unei relatii cu cel care are grija de automobil.

Cat timp sunt efectuate reparatiile, clientul se poate relaxa in zona de lounge, un spatiu inspirat din stilul si cultura suedeze. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, in stil minimalist si este caracterizat de un mix de materiale naturale si mobilier de inalta calitate. Intr-o atmosfera calda si confortabila, clientul se bucura de „Fika”, traditionala pauza de cafea suedeza in timp ce lucreaza sau discuta cu reprezentantii Volvo. Zona este dotata cu un bar in stil bistro, dar si o zona de joaca pentru copii.

In contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre sustinatorii vehiculelor eco si, in noul showroom Primus Auto, posesorii de masini electrice si hibride beneficiaza gratuit de doua statii de incarcare. Tot aici, acestia pot realiza o gama larga de servicii destinate intretinerii masinii, Primus Auto punandu-le la dispozitie suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto raspunde nevoilor tot mai mari din sectorul masinilor electrice si hibride si ofera reparatii si lucrari de mentenanta la standard inalt.

IKEA sau miliardele omului...
Citeste si: IKEA sau miliardele omului condamnat la sinceritate

Autoturismele Volvo sunt prezente pe piata din anul 1927. Volvo reprezinta una dintre cele mai cunoscute si respectate marci auto premium din lume, cu vanzari de 571.577 autoturisme la nivel mondial, in 2017, in aproximativ 100 de tari.

In Romania, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania EIT Forum Auto. Primus Auto, infiintat in 2006 reprezinta cel mai mare dealer Volvo din Romania deruland peste 60% din volumul total al vanzarilor nationale de autoturisme Volvo.