Camioneta Ford S-MAX a fost votata masina anului 2007, de catre jurnalistii europeni care scriu in domeniul auto, au declarat reprezentantii companiei Ford Motor, al doilea producator auto de pe piata americana.
Celelalte sapte modele care s-au mai aflat pe lista de masini votate au fost Citroen C4 Picasso , Fiat Grande Punto, Honda Civic, Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot 207, Skoda Roomster si Volvo C30.

Acest premiu este acordat de un juriu alcatuit din 58 de jurnalisti din 22 de tari care desemneaza cea mai impresionanta noua masina care a fost pusa in vanzare in ultimele 12 luni. Grupul american a anuntat, la sfarsitul lunii trecute, ca productia proprie de automobile pentru primul semestru al anului 2007 se va reduce pana la 12%, urmand apoi sa se majoreze in cel de-al doilea semestru, potrivit Automotive News, dupa cum informeaza NewsIn.

Directorul financiar al Ford, Don Leclair, a estimat insa ca pentru cel de-al doilea semestru din 2007 productia va creste intre 5 si 10% comparativ cu nivelele cele mai scazute inregistrate in anul curent.

In primele sase luni ale anului 2007, rezultatele financiare ale companiei vor avea de suferit deoarece in ciuda implementarii planului de redresare economica ce presupune reduceri ale costurilor de productie, reducerea productie va avea o influenta decisiva, doar in al doilea semestru al anului viitor urmand a fi observate rezultatele pozitive.

Directorul executiv al constructorului american de automobile Ford, Alan Mullaly, a respins, tot luna trecuta, ideea unei aliante, cel putin pe termen scurt, cu grupul franco-nipon Renault-Nissan. Grupul Ford a anuntat venituri pentru cel de-al treilea trimestru din 2006 de 36,7 miliarde de dolari, in scadere cu 4,1 miliarde de dolari fata de suma inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri