Segmentul Serviciilor pentru Clienti (Retail) si-a continuat evolutia pozitiva impresionanta de peste 10% in contextul cresterii consumului de combustibil (crestere de 4% in 2017 in ECE) si a unor marje sustenabile. Segmentul a afisat un rezultat EBITDA de 358 milioane USD, o crestere anuala de 17%, fiind foarte aproape sa realizeze tinta EBITDA de 450 milioane USD pana in 2021.

Datorita implementarii pe scara larga a conceptului Fresh Corner al companiei MOL, cresterea marjei la produsele nepetroliere a continuat sa depaseasca marja produselor petroliere, cota acestora din totalul marjei produselor din benzinarie atingand un nou record de 26% in ultimul trimestru al anului.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont