„Astazi (n.r. luni) am vizitat din nou Magistrala M5 de metrou (Drumul Taberei-Eroilor), mai precis 6 statii: Orizont, Raul Doamnei, Brancusi, Valea Ialomitei (depou si statie), Parc Drumul Taberei si Favorit. Avansul este considerabil de la ultima noastra vizita din decembrie 2017, mai ales la structura statiei Raul Doamnei si la Parc Drumul Taberei, acestea fiind (alaturi de Academia Militara si Eroilor) punctele nevralgice de pe magistrala”, se arata in mesajul publicat de asociatie pe Facebook.

Pro Infrastructura sustine ca licitatia pentru sistemul de siguranta si automatizare a traficului, fara de care nu se poate circula, da cele mai mari emotii autoritatilor, intrucat nu a fost desemnat inca un castigator, desi licitatia a fost lansata pe 30 mai 2017.

In prezent, licitatia se afla in faza de evaluare a ofertelor, urmatorul termen fiind 30 aprilie 2018 si se asteapta solutionarea unei contestatii depuse pe 19 decembrie 2017 de catre un ofertant. Implementarea acestui sistem se va face in 9 luni de zile, conform specificatiilor contractuale, insa autoritatile promit ca se va incerca o urgentare a lucrarilor (7-8 luni cu tot cu teste), scrie Pro Infrastructura.

Autoritatile estimeaza ca in primul trimestru din 2019 vom merge cu metroul din Drumul Taberei si pana la Eroilor.

Angajatii de la metrou intra...
Citeste si: Angajatii de la metrou intra in greva generala saptamana viitoare

„Noi insa suntem in continuare foarte rezervati. Termenul acesta este foarte optimist pentru ca sunt inca multe lucrari de executat in teren si este foarte putin probabil sa avem finalizata licitatia pentru sistemul de siguranta si automatizare a traficului pana la finalul lunii iunie 2018. Un termen realist si precis pentru inaugurare poate fi dat abia dupa ce acest contract este semnat. Simplu spus, trebuie sa avem in continuare rabdare pentru inca minim un an de zile”, mai scrie asociatia.

Sursa foto: Facebook Asociatia Pro Infrastructura