Nokian Tyres anunta lansarea noii anvelope de iarna Nokian WR SUV 4 pentru SUV si Crossover. Conceputa special pentru soselele din Europa Centrala, caracteristicile cele mai importante ale anvelopei sunt manevrabilitatea pe carosabilul acoperit de mazga si performanta remarcabila in conditii meteorologice imprevizibile.

Noua anvelopa Nokian WR SUV 4 este dezvoltata special pentru posesorii de SUV-uri din Europa Centrala, garantand performanta excelenta pe zapada, mazga si ploaie torentiala. Anvelopa ofera senzatia de rulare controlata si previzibila atat pe carosabil alunecos, cat si pe asfalt curat, fie ca se ruleaza pe autostrada la viteze ridicate, in traficul urban aglomerat sau pe serpentinele din zonele montane. Conceptul Climate Grip dezvoltat de Nokian Tyres face fata cu succes schimbarilor imprevizibile ale conditiilor de drum, ajutand conducatorii auto sa traverseze in siguranta anotimpul rece.

Nokian WR SUV 4 ofera aderenta excelenta pe carosabil umed si manevrabilitate precisa in timpul ploilor torentiale, cat si pe carosabil acoperit de noroi. Structura sa robusta si durabila, impreuna cu flancurile special intarite, asigura stabilitatea anvelopei si rezistenta acesteia la impacturile si taieturile care pot aparea in timpul rularii.

Noua anvelopa este disponibila cu indicii de viteza H (210 km/h), V (240 km/h) si W (270 km/h), iar gama vasta de 57 de produse acopera dimensiuni de la 16 la 21 inci. Noul model Nokian WR SUV 4 va fi disponibil pe piata incepand cu toamna anului 2018.

Schimbarile radicale ale conditiilor meteorologice din timpul iernii sunt bine-cunoscute in intreaga Europa. Ploile torentiale au devenit din ce in ce mai frecvente in ultimele ierni, acestea provocand cresterea cantitatii tot mai periculoasei mazgi, in timp ce rularea pe carosabil uscat a devenit, de asemenea, obisnuita in timpul anotimpului rece. Nokian WR SUV 4 ofera o imbinare unica intre performanta pe zapada, proprietatile de manevrabilitate pe carosabil umed si uscat, precum si rezistenta la acvaplanare.

Kia lanseaza in a doua...
Citeste si: Kia lanseaza in a doua jumatate a anului un nou SUV

„Se preconizeaza cresterea cantitatii totale de precipitatii, iar furtunile puternice se prognozeaza ca vor fi mult mai frecvente din cauza schimbarilor climatice. Acestea vor atrage dupa sine conditii de drum imprevizibile si vor creste riscul de inundatii. Faptul ca zapada de pe carosabil poate deveni apoasa si lua forma de mazga ca rezultat al utilizari frecvente a solutiilor saline pentru deszapezire, creste, de asemenea, riscul acvaplanarii. In manevrarea unui vehicul greoi de tip SUV, in mod special la viteza ridicata, este absolut necesar ca anvelopele sa fie adecvate tuturor acestor conditii de drum. Versatilitatea caracteristicilor pentru anotimpul rece, manevrabilitatea excelenta si constructia specifica pentru vehiculele SUV fac anvelopa Nokian WR SUV 4 o alegere optima pentru iernile din Europa Centrala,” explica Marko Rantonen, Development Manager, Nokian Tyres.

Conceptul Climate Grip – manevrabilitate de prima clasa in conditii de drum de iarna
Avand ca obiectiv reducerea factorului surpriza, proprietatile anvelopei de iarna Nokian WR SUV 4 se bazeaza pe noul concept Climate Grip. Presupunand un sistem unic de drenare a apei, un compus de cauciuc specific sezonului rece si un profil directional, acest concept inovator depaseste cu usurinta si eficienta orice tip de conditii de drum de iarna.

Profilul directional al anvelopei, cu caneluri optimizate digital, functioneaza optim in conditiile meteorologice variate specifice anotimpului rece. Profilul este special conceput pentru vehiculele SUV de inalta performanta, asigurand o rulare stabila. Nervura centrala continua stabilizeaza anvelopa pe orice suprafata, in mod special la viteze ridicate.

O retea vasta si densa de caneluri, amplasata pe umarul benzii de rulare a anvelopei, creste stabilitatea acesteia si imbunatateste manevrabilitatea. Marginile ascutite, in zigzag, ale canelurilor, se deschid si se inchid odata cu accelerarea, respectiv franarea, imbunatatind astfel aderenta pe carosabil umed. Canelurile elimina, de asemenea, apa de pe suprafata de drum, sporind stabilitatea si aderenta pe carosabilul umed si pe cel acoperit de mazga. Canelurile adanci, dar sustinute, din zonele de centru ale profilului anvelopei, rigidizeaza blocurile benzii de rulare, ceea ce contribuie la precizia si raspunsul prompt ale directiei.

Renault ar putea lansa un nou...
Citeste si: Renault ar putea lansa un nou SUV subcompact

Noua sectiune de sustinere dintre blocurile flancului si zona centrala, prezinta Snow Claws - o serie de caneluri sub forma de zimti de fierastrau, special create pentru zapada, care asigura aderenta maxima pe zapada, cat si stabilitate la viteze ridicate. Aceste caneluri sub forma de zimti de fierastrau adera in mod eficient la suprafata de rulare pe zapada moale, cat si pe alte tipuri de teren moale. In plus fata de sporirea aderentei pe zapada, acest design imbunatateste confortul la volan in timpul virajelor si al schimbarii benzilor de circulatie.

Canelurile principale netede confera anvelopei un aspect elegant, insa au si o functionalitate. Acestea indeparteaza eficient apa si mazga de pe suprafata anvelopei, oferind in acelasi timp un aspect modern.

Anvelopa Nokian WR SUV 4 ofera tractiune excelenta pe carosabilul acoperit de zapada, chiar si la temperaturi foarte scazute. Compusul de cauciuc specific sezonului rece utilizat la anvelopele Nokian WR SUV ramane flexibil si aderent chiar si pe o vreme extrem de rece. Acest compus de cauciuc de noua generatie, conceput special pentru conditiile meteorologice variate ale sezonului rece si pentru viteze ridicate, ofera, de asemenea, aderenta excelenta pe carosabil umed si rezistenta la uzura la orice temperatura. Aderenta pe carosabil umed este optimizata prin continutul ridicat de silica a compusului benzii de rulare, acesta raspunzand prompt la cresterile sau scaderile de temperatura. Acest compus nou, impreuna cu profilul anvelopei, ofera, de asemenea, o rezistenta la rulare mai scazuta, ceea ce se traduce prin scaderea bugetului cheltuit pentru combustibil.

Comparativ cu modelul anterior, Nokian WR SUV 3, noul Nokian WR SUV 4 prezinta imbunatatiri in mod special in ceea ce priveste manevrabilitatea si franarea pe carosabil umed. Iar prin cresterea semnificativa a abilitatii de franare pe zapada, Nokian WR SUV 4 ofera cea mai buna aderenta pe zapada, de pe piata. In plus, progresele inregistrate in privinta rezistentei la rulare califica, de asemenea, modelul Nokian WR SUV 4 drept o alegere profitabila.

Volvo prezinta o versiune...
Citeste si: Volvo prezinta o versiune autonoma pentru XC90

SUV-urile puternice solicita anvelopele cu o intensitate ridicata. Astfel ca acestea trebuie sa fie ferme si solide pentru a mentine stabilitatea unui vehicul inalt si greu, la viteze ridicate sau in conditii de drum precare. Noua anvelopa Nokian WR SUV 4 sustine in mod activ sistemele de control al stabilitatii ale vehiculelor de tip SUV si gestioneaza cu precizie si flexibilitate nivelul ridicat de incarcare al rotilor.

In plus fata de structura sa solida si stabila, tehnologia Aramid Sidewall ofera durabilitate crescuta anvelopei. Structura flancului anvelopei contine fibre de aramida extrem de solide, care ii sporesc rezistenta la impacturi si taieturi. In caz contrar, acestea ar putea deteriora cu usurinta anvelopa si intrerupe orice deplasare, deoarece acest tip de deteriorare necesita de obicei inlocuirea anvelopei.

Nokian Tyres realizeaza teste ale anvelopelor sale in intreaga lume, pe diferite suprafete de drum si in conditii meteorologice imprevizibile. Testarea multilaterala ofera garantia functionarii anvelopelor la capacitate maxima in conditii variate si in situatii extreme. Anvelopa Nokian WR SUV 4 a fost testata amanuntit in diferite unitati de testare din intreaga Europa. Proprietatile pentru zapada au fost ajustate in cel mai mic detaliu la centrul de testare Nokian Tyres White Hell din Laponia; proprietatile pentru mazga au fost reglate la circuitul de teste din Nokia, localizat in sudul Finlandei. Iar proprietatile de manevrabilitate exceptionala, in special la viteze ridicate, sunt rezultatul testarii riguroase din Germania si Spania.

Pentru sporirea sigurantei, profilul anvelopei prezinta un indicator de uzura a benzii de rulare - Driving Safety Indicator (DSI), patentat de Nokian Tyres. Simbolul fulgului de zapada, denumit si indicator de uzura pe timp de iarna - Winter Safety Indicator (WSI), ramane vizibil pana la o adancime a benzii de rulare de patru milimetri. Odata ce simbolul fulgului de zapada se uzeaza complet, pentru a beneficia de siguranta necesara la volan, se recomanda achizitionarea de noi anvelope de iarna.

Indicatorii de pozitionare si de presiune marcati in zona cu informatii de pe flancul anvelopei contribuie, de asemenea, la sporirea sigurantei. In zona de informatii este inregistrata presiunea corecta a anvelopei si pozitia pe care aceasta trebuie montata la realizarea schimbului de anvelope (interior, exterior). La imbunatatirea confortului si a sigurantei contribuie, de asemenea, sectiunea aditionala utilizata pentru marcarea cuplului de strangere al prezoanelor.

Conceptul Climate Grip: manevrabilitate superioara pe carosabil umed, acoperit cu mazga sau zapada. Profilul directional al anvelopei confera stabilitate la rulare si asigura caracteristici de siguranta la manifestarea fenomenelor de acvaplanare si derapare pe mazga. Canelurile special concepute rigidizeaza anvelopa, imbunatatind manevrabilitatea pe carosabil umed, cat si pe carosabil uscat, in timp ce compusul de cauciuc rigid, specific sezonului rece si destinat vehiculelor SUV, raspunde prompt la cresterile sau scaderile de temperatura din timpul sezonului rece.

Canelurile Snow Claws, sub forma de zimti de fierastrau, special create pentru zapada, ofera aderenta maxima pe carosabilul acoperit cu zapada. Zimtii acestor caneluri adera in mod eficace la suprafata de rulare pe zapada moale, cat si pe alte tipuri de teren moale. In plus fata de sporirea aderentei pe zapada, acest design imbunatateste confortul la volan in timpul virajelor si al schimbarii benzilor de circulatie.

Canelurile principale netede. Elegante si functionale: mazga si apa curg usor si eficient de pe canelurile principale netede.

Tehnologia Aramid Sidewall. Durabilitate extrema. Fibrele de aramida extrem de solide rigidizeaza flancurile anvelopei, conferind o mai mare durabilitate si protectie in conditii de drum solicitante. Aceste fibre sporesc rezistenta la impacturi si taieturi, care in caz contrar ar putea deteriora cu usurinta anvelopa.

Nokian Tyres este cel mai nordic producator de anvelope din lume. Compania promoveaza si faciliteaza sofatul in siguranta, in conditii exigente. Anvelopele sale inovatoare pentru autoturisme de pasageri, camioane si masini grele, sunt comercializate in special in zonele cu zapada, impadurite, si cu conditii de sofat dificile din cauza anotimpurilor schimbatoare.

Toate produsele sunt dezvoltate conform obiectivelor de siguranta durabila si de respectare a mediului pe parcursul intregului ciclu de viata al produsului. Parte a grupului Nokian Tyres, lantul de distributie de anvelope Vianor cuprinde aprox. 1.500 de magazine in 26 de tari. In 2017, cifra de afaceri neta a Nokian Tyres a fost de aproximativ 1,6 miliarde euro, iar numarul angajatilor a fost de 4.600. Nokian Tyres este listata la Nasdaq Helsinki Ltd.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Nokian Tyres anunta noi modele de anvelope de iarna