Vanzarile retail ale grupului MOL in Romania au fost stabile in volume de benzina in primul trimestru, in timp ce volumele de motorina au crescut cu 2,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Segmentul Serviciilor pentru Clienti (Retail si alte solutii de mobilitate) a raportat din nou cel mai bun rezultat trimestrial din istorie, valoarea EBITDA ajungand la 81 mil. USD, o crestere de 48% fata de anul trecut datorita puternicei contributii a produselor fuel si non-fuel. Consumul de carburanti auto a crescut cu aproximativ 3% fata de anul trecut in regiunea Europei Centrale si de Est, creand un mediu propice.

Grupul MOL a anuntat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2018. In primul trimestru rezultatele operationale CCS EBITDA ale Grupului MOL au crescut cu 2%, ajungand la 625 mil. USD, Grupul fiind aproape de a atinge tinta anuala EBITDA de 2,2 miliarde USD.

Rezultatul EBITDA al segmentului Upstream (Explorare si Productie) a crescut fata de anul trecut cu 31%, ajungand la 287 mil. USD datorita pretului mai ridicat la petrol, a productiei mai mari si a costurilor mai scazute. Productia zilnica a fost in medie de 110.000 barili echivalent petrol in conditiile in care s-a inceput exploatarea perimetrului Catcher, iar productia celorlalte zone de productie din Marea Britanie s-a stabilizat.

Rezultatul operational CCS EBITDA al segmentului Downstream (Rafinare si Petrochimie) a scazut cu 33% la 218 mil. USD de la nivelul record de anul trecut, pe masura ce marjele pe segmentul de rafinare si al produselor petrochimice s-au micsorat datorita cresterii pretului petrolului si a lucrarilor de intretinere la rafinarii.

Segmentul Gas Midstream (transport de gaze naturale) a ajuns la un rezultat EBITDA de 85 mil. USD in primul trimestru, in crestere cu 21% fata de anul trecut datorita volumelor tranzitate mai mari si a costurilor mai mici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri