Mazda Motor Corporation a anuntat ca productia cumulata in Japonia a atins 50 de milioane de unitati pe 15 mai. Reperul de 50 de milioane de unitati a fost realizat la 86 de ani si sapte luni dupa ce Mazda a produs primul sau camion cu trei roti, in octombrie 1931.

„Mazda a inceput sa construiasca masini cu 86 de ani in urma, iar acum am ajuns la 50 de milioane de unitati produse in Japonia. Chiar si daca am fi produs un milion de masini pe an, tot ar fi fost nevoie de 50 de ani pentru a ajunge la aceasta etapa, ceea ce arata cam ce inseamna istoria Mazda”, a declarat CEO-ul Masamichi Kogai.

Mazda si-a inceput parcursul de constructor auto in 1931, cand a demarat productia camioanelor cu trei roti la Hiroshima. In 1960 a inceput productia modelului micro-mini R360 Coupe, care a reprezentat un debut indraznet pe piata autoturismelor. Constructia de vehicule a debutat la fabrica Hofu in Yamaguchi in 1982, iar productia destinata Japoniei a fost impartita inca de atunci intre fabricile Hofu si Hiroshima.

Tehnicile de productie si sistemele flexibile de productie dezvoltate la aceste fabrici au permis Mazda sa isi creasca activitatea. Linii de productie mixte, capabile sa produca diferite modele pe o singura linie, permit realizarea mai multor modele in volume mici, o inovatie in ceea ce priveste compromisul traditional intre varietatea gamei si competitivitate si eficienta volumelor.

In 2016 si 2017, compania a facut pasi pentru a creste flexibilitatea productiei pentru modelele crossover si pentru a crea o structura capabila sa raspunda rapid la schimbarile cererii. Fabricile din Japonia au initiativa in ceea ce priveste productia globala de autovehicule, iar tehnicile si tehnologiile de productie implementate in Japonia sunt ulterior introduse si in uzinele din alte tari.

Mazda tinteste vanzari de 1.660.000 de masini in anul fiscal curent, acesta fiind ultimul din cadrul planului de afaceri pe termen mediu „Structural Reform Stage 2”, si are in plan sa stabileasca un cadru global de productie, capabil sa produca doua milioane de unitati anual, pana in anul fiscal care se incheie in 2024. Productia in serie de autovehicule care prezinta tehnologii si design de generatie viitoare este estimata sa inceapa in 2019, iar compania va continua sa isi extinda structura de productie pentru a livra masinile clientilor cat mai curand posibil.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri