Volvo are in plan, ca pana in 2025, jumatate dintre masinile noi comercializate sa fie electrice, iar in locul unei tranzactii clasice jumatate dintre masinile vandute sa fie pe baza de abonament, ceea ce va permite clientilor sa plateasca o rata lunara si sa conduca mai multe modele.

"Asteptarile clientilor nostri se schimba rapid. Iar acest lucru inseamna ca si Volvo Cars se schimba rapid. Aceste initiative vor ajuta la transformarea Volvo intr-un furnizor direct de servicii pentru consumatori", a declarat Hakan Samuelsson, presedinte si director executiv.

Volvo spune ca un client va plati o rata lunara care va include revizii, asigurari, si va putea conduce mereu modele noi. Noile modele Polestar vor fi vandute numai in acest fel.

Compania se asteapta sa isi faca peste 5 milioane de relatii directe cu consumatorii pana la mijlocul deceniului urmator, creand noi surse de venituri recurente. Acest lucru va oferi companiei un potential mult mai mare de a dezvolta servicii conexe si alte servicii pentru clienti.

Toate noile modele Volvo lansate incepand cu 2019 vor fi disponibile fie in varianta hibrid si motor pe benzina, fie hibrid plug-in si motor pe benzina, fie vehicul full electric.

Volvo va demara in toamna productia noului sedan de dimensiuni medii S60, cu o gama de motoare pe benzina cu patru cilindri Drive-E, dar si cele doua versiuni plug-in hibid cu motor pe benzina. Versiunile mild hybrid vor fi disponibile incepand de anul viitor. Productia noului S60 va demara in Charleston, Carolina de Sud.

Autoturismele Volvo sunt prezente pe piata din anul 1927. Anul trecut, vanzarile au depasit 570.000 de autoturisme la nivel mondial, in aproximativ 100 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri