Ministrul Transporturilor, Lucian Sova, a anuntat oprirea acordului cu Banca Mondiala pentru proiectul autostrazii Comarnic-Brasov, prezentat, anul trecut, de premierul Mihai Tudose, urmand ca autostrada sa fie construita printr-un parteneriat public-privat (PPP), monitorizat de directorul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga, care a mai coordonat trei incercari similare in 2004, 2009 si 2015, a anuntat deputatul Catalin Drula, membru in Comisia de Transporturi.
“Ministrul Sova ne-a anuntat ca renunta la pregatirea proiectului cu Banca Mondiala. Cu asta se duce pe Apa Sambetei orice sansa de profesionalism pe care o avea aceasta investitie”, a scris, joi, pe Facebook, Catalin Drula, dupa ce a participat la Sinaia la sedinta Comisiei de Transporturi din Camera Deputatilor.
„In mod incredibil, solutia PSD este aceeasi incercata de 3 ori pana acum, in 2003-2005, 2007-2009 si 2013-2015: magicul partneriat public-privat (PPP). Mai mult, cel care se va ocupa este acelasi om care s-a ocupat de anterioarele trei esecuri - Narcis Neaga”, a completat Drula.
Narcis Neaga a fost numit director general interimar al CNAIR, dupa ce Consiliul de Administratie a decis sa nu ii mai prelungeasca mandatul lui Stefan Ionita.
Asa cum se intampla si in 2003-2005, autostrada inca nu are studii geotehnice, iar fara acestea nu se poate face proiectul.
Citeste si:
Drula sustine ca exista fonduri europene disponibile pentru acest coridor si nu este nevoie de PPP. “S-ar putea scoate la licitatie ca un proiect realizat cu finantare din fonduri de coeziune. _Daca_ am avea acea pregatire care trebuia facuta in cooperare cu Banca Mondiala, dar care se anuleaza”, argumenteaza el.
Sursa foto: Agerpres
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: