Intr-o mutare mai putin obisnuita, Tesla le-a cerut unor furnizori sa le returneze o parte din sumele cu care au fost platiti incepand cu 2016, pentru a reusi sa atinga pragul de profitabilitate.

In notificare, trimisa de catre unul dintre managerii globali ce se ocupa de aprovizionare, compania le cere inapoi furnizorilor un procent “semnificativ” din banii cu care au fost platiti incepand din 2016. Tesla ar fi precizat ca aceasta cerere nu reprezinta doar un sprijin important pentru desfasurarea operatiunilor, ci si o investitie privind dezvoltarea pe termen lung a companiei, dezvoltare de care vor beneficia si ei, conform Techcrunch.com.

Aceasta masura luata de catre Tesla arata ingrijorarile companiei in ceea ce priveste fluxul de numerar, in ciuda asigurarilor date de catre Elon Musk care a precizat ca va reusi sa atinga pragul de profitabilitate in semestrele 3-4 ale acestui an.

Cei de la Tesla au refuzat sa comenteze punctual notificarea respectiva, insa au precizat ca demareaza reduceri ale costurilor in cazul unor proiecte, inclusiv celor care au fost demarate in 2016. De asemenea, au declarat ca o solicitarea de acest gen face parte din procedeul standard de negociere al achizitiilor intre producatorii auto si furnizorii acestora.

Elon Musk neaga faptul ca ar fi fost anulate un sfert din comenzile pentru Tesla Model 3

Dupa intarzierile intampinate in ceea ce priveste productia Tesla Model 3, reprezentantii companiei au anuntat ca au ajuns la 5.000 de modele realizate saptamanal, depasind astfel un prag important. De asemenea, Elon Musk a negat un raport conform caruia aproape un sfert dintre cei care au facut rezervari le-ar fi anulat, conform CNBC.com.

Citeste si:
Tesla tinteste livrari cu 36% mai mari in acest an
Tesla are ambitii mari pentru...

In momentul in care au fost deschise rezervarile pentru Tesla Model 3, compania producatoare de automobile electrice s-a bucurat de entuziasm imens din partea clientilor care au achitat si un avans de 1.000 de dolari. Insa, un raport al bancii de investitii Needham & Company, lansat saptamana trecuta, precizeaza ca 24% dintre cele peste 400.000 de cereri ar fi fost anultate, ca urmare a ingrijorarilor privind imposibilitatea companiei de a tine pasul cu livrarile.

Sursa foto: carscoops.com/Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Tesla a instalat statii de incarcare Supercharger in Bulgaria
Setari Cookie-uri