Constructorul japonez de automobile Toyota Motor, care va anunta vineri planurile sale de productie pentru anul 2007, va prelua de la grupul american General Motors suprematia mondiala in ceea ce priveste productia de automobile
Conform cotidianului japonez de afaceri Nihon Keizai Shimbun, Toyota va anunta vineri ca estimeaza pentru 2007 o productie de 9,45 de milioane de autovehicule, cu 400.000 mai mult decat in anul 2006, in aceasta cifra fiind inclusa productia filialelor sale Daihatsu (automobile de mici dimensiuni) si Hino (automobile grele), informeaza NewsIn.

Marca Toyota va produce aproximativ 8,5 milioane de automobile in cursul anului 2007, cu 5% mai mult decat productia anului curent, continua cotidianul japonez. Toyota va mai anunta ca pentru prima data din istoria companiei, numarul automobilelor produse in Japonia va fi depasit de cel produs in strainatate.

Principalul constructor nipon de automobile ar trebui sa produca in 2006 peste noua milioane de vehicule, cu 800.000 mai mult decat in anul 2005. Contrar opiniei generale, Toyota nu a reusit sa depaseasca in 2006 productia grupului american general Motors, care pentru anul curent estimeaza o productie de 9,18 milioane de unitati. insa, potrivit cotidianului japonez, General Motors " va pierde cu siguranta aceasta batalie in 2007", pe fondul inchiderii unor uzine din America de Nord, initiativa ce face parte din planul de restructurare al grupului.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F