Vanzarile globale de masini electrice ar putea depasi 300 de milioane de unitati in anul 2040, de la 3 milioane de unitati in prezent, se arata intr-un studiu al companiei GlobalData, scrie greencarcongress.com.

Vehiculul electric este unul dintre cele patru teme, alaturi de masina conectata, condusul autonom si transportul ca serviciu, care perturba industria automobilistica veche.

GlobalData estimeaza ca ponderea vehiculelor electrice noi va creste de la sub 1% din totalul inmatricularilor de vehicule la nivel global in prezent, la peste 15% in anul 2030. Cu toate acestea, productia de masini electrice la scara larga a marilor producatori de vehicule poate lua avant pana in 2025.

Multi producatori de masini nu vor supravietui acestei tulburari, mai spune GlobalData. "Suntem la inceputul ciclului, dar in urmatorul deceniu, lantul valoric al automobilelor va fi transformat de tema vehiculului electric", a spus Cyrus Mewawalla, seful cercetarii tematice al GlobalData.

Testa ramane masina electrica numarul 1

Tesla va ramane numarul 1 in 2019, potrivit consultantilor de la PA Consulting Group, insa in 2021, cand rivalii traditionali vor lansa pe piata o varietate de modele, compania lui Elon Musk va cadea pe locul sapte.

Din acel moment, Daimler va conduce topul vanzarilor de masini electrice, urmat de BMW, Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi si Grupul Volkswagen.

Daimler, BMW si Volkswagen vor depasi pana in 2021 vanzarile de masini electrice ale Tesla, brandul american urmand sa coboare de pe locul intai pe pozitia 7, considera analistii de specialitate.

Sursa foto: syda Productions / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri