Naomi Osaka, prima jucatoare de tenis din Japonia care a reusit sa castige un turneu de Grand Slam (US Open), a devenit ambasador al brandului Nissan, dupa ce a semnat un contract de sponsorizare pe urmatorii 3 ani.

Performantele de exceptie atrag in mod firesc si atentia sponsorilor dornici sa-si asocieze imaginea cu succesul sportivilor. Cel mai recent exemplu este oferit de Naomi Osaka, sportiva de 20 de ani din Japonia care a reusit sa castige primul turneu de Grand Slam din cariera, dupa ce a invins-o in finala de la US Open pe Serena Williams.

Performanta japonezei este cu atat mai speciala cu cat a devenit si prima sportiva din Tara Soarelui Rasare care castiga un turneu de Grand Slam. Cei de la Nissan nu au stat prea mult pe ganduri si i-au oferit un contract de sponsorizare pe urmatorii 3 ani, pe care Osaka l-a semnat la sediul din Yokohama.

Citeste continuarea pe Automarket

Sursa foto: Automarket

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri