Grupul Volkswagen se extinde cu un nou brand, Elli (electric life), prilej cu care nemtii ataca si piata de energie. Divizia Elli promite sa livreze energie din surse regenerabile, dar si statii de “incarcare inteligenta” pentru masinile electrice.

“Electric life” este ideea care a stat la baza crearii celui mai nou brand din grupul Volkswagen. Elli a aparut din dorinta VW de a concentra, sub aceeasi umbrela, eforturile nemtilor in directia mobilitatii viitorului.

Divizia Elli, cu sediul in Berlin, va dezvolta produse si servicii in domeniul energiei regenerabile si a incarcarii pentru masinile electrice.

Citeste continuarea pe Automarket.ro

Sursa foto: Automarket

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri