Anul trecut pe piata romaneasca s-au vandut aproape 3.000 de masini ale marcii japoneze Nissan, in crestere cu 39% fata de anul 2005 cand romanii au cumparat putin peste 2.100 de masini, au spus reprezentantii Renault-Nissan Romania.

In 2006, vanzarile Nissan au totalizat 2.954 de unitati, cu 39% peste cele 2.129 comercializate in 2005. Per total, Renault - Nissan Romania a vandut anul trecut 26.503 automobile, incluzand si cele peste 23.500 de vehicule Renault comercializate, informeaza NewsIn.

Vanzarile Renault - Nissan Romania au scazut anul trecut cu mai putin de 1%, deoarece scaderea de 4% a vanzarilor Renault a fost compensata de cresterea cu aproape 40% vanzarilor Nissan. In 2005, Renault-Nissan Romania a vandut 26.603 vehicule, aproape dublu fata de cele peste 14.000 comercializate in 2004.

Anul trecut cel mai vandut model Nissan pe piata romaneasca a fost Primera cu 839 de unitati, urmat de Navara cu 635 si de Almera cu 589 de unitati vandute.La Renault, gama Clio a ocupat primul loc cu 13.243 de masini vandute, urmata de gama Megane cu 6.878 de masini comercializate.

In prima jumatate a acestui an Nissan va lansa in Romania trei modele noi: Qashqai, Tiida si o noua generatie X-Trail. La marca Renault vor aparea pe piata versiuni cu mai multe dotari ale modelelor existente in gama.Renault si Nissan aveau impreuna o cota de 8,7% pe piata automobilelor noi din Romania dupa primele unsprezece luni ale anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri