Constructorul tronsonului Campia Turzii-Chetani, parte din autostrada A3, a ramas in urma la capitolul terasamente, dar avanseaza vizibil la structurile majore, insa, lotul de 17,5 kilometri nu are sanse sa fie inaugurat anul acesta, asa cum anunta MInisterul Transporturilor, sustine Asociatia Pro Infrastructura.

"Constructorul (Straco) este ramas in urma la capitolul terasamente si trebuie sa se mobilizeze serios pentru a recupera intarzierea in sezonul de vara. Un aspect pozitiv este avansul vizibil la aproape toate structurile majore (pasajele pe si peste DN15 si nodul Chetani)", se arata intr-un mesaj publicat pe Facebook de Asociatia Pro Infrastructura.

Pro Infrastructura sustine ca tronsonul de autostrada poate fi dat in functiune in 2021.

"Lotul de 15,7 km are ZERO sanse sa fie inaugurat in acest an, in ciuda minciunilor si promisiunilor iresponsabile ale autoritatilor. Acum stadiul fizic este de aproximativ 22,5% si, in cel mai optimist scenariu, la sfarsitul lui 2019 se va ajunge la 55-60%. Cu mare dificultate si doar printr-un efort sustinut al antreprenorului in urmatoarele 20 de luni, am putea spera la deschiderea traficului in decembrie 2020. Realist vorbind, vom circula pe aici abia in 2021", mai scrie Pro Infrastructura.

La inceputul lunii martie, ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, anunta, dupa o vizita pe santier, ca cele doua loturi de autostrada, Campia Turzii - Chetani si Chetani - Iernut, in lungime de peste 38 de kilometri, sunt programate pentru finalizare in trimestrul al patrulea al acestui an.

Anul trecut a fost deschisa circulatia pe alte doua loturi ale acestui tronson de autostrada si anume Ungheni - Ogra si Ogra - Iernut, care au o lungime totala de 14 km.

Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri