Compania Ford Motor, care se lupta sa-si mentina, cu dificultate, locul doi intre producatorii auto americani, este inaintea propriului program pentru reducerea costurilor, care include inchiderea de uzine si desfiintarea de locuri de munca, a declarat directorul Ford.

"As spune ca suntem inaintea planificarilor", a declarat directorul Ford, Alan Mulally, intr-o prezentare pentru analistii financiari de vineri.

Mulally a declarat ca cea mai mare oportunitate de reducere a costurilor de catre compania auto este de a reduce numarul de platforme auto pe care le foloseste, la nivel mondial si de a-l creste pe acela al unitatilor de productie pe parti.

Directorul Ford a apreciat ca producatorul auto are "un plan solid" pentru a reveni la profitabilitate pana in 2009 si a adaugat ca programul recent de imprumut al Ford, de peste 23 de miliarde de dolari, a inclus si un plan de protectie impotriva "riscurilor externe".

Potrivit unor previziuni de la sfarsitul anului trecut, Compania Ford Motor va cobori, in 2007, pe locul al treilea pe piata americana, dupa ce in 2006 a ocupat prima pozitie, fiind depasita de catre producatorul japonez rival Toyota Motor.

Pagina electronica Edmunds, care ofera informatii de pe piata auto americana, a anuntat ca Toyota va depasi Ford, ca volum de vanzari, pana la jumatatea anului 2007.

Ford, care se lupta cu pierderile in crestere din America de Nord, a anuntat ca urmareste sa-si pastreze cota pe piata americana de vehicule usoare intre 14 si 15%, de la un nivel curent de 17,7%, deoarece grupul se afla in proces de restructurare, prin inchiderea a 16 uzine si prin desfiintarea a 50.000 de locuri de munca.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri