Producatorul japonez Mazda estimeaza ca va vinde, anul acesta, 1.250 de masini in Romania, de peste trei ori mai mult decat in 2006, si previzioneaza ca, peste trei ani, va avea 1,7% din piata masinilor de import, dupa ce in 2006 a avut 0,3%.
Mazda considera ca Romania este tara cu cel mai mare potential din regiune si estimeaza o triplare a numarului de unitati vandute in 2007 pe aceasta piata, comparativ cu anul precedent. Astfel, daca in 2006 au fost comercializate 376 de automobile, se anticipeaza ca anul acesta vanzarile vor ajunge la 1.250 unitati. Cota de piata a Mazada, previzionata pentru Romania, este de 1,2 - 1,4 % pentru 2007, fata de 0,3 % in 2006. Obiectivele Mazda vizeaza atingerea unei cote de 1,7% din totalul vanzarilor autoturismelor de import in urmatorii trei ani, precizeaza un comunicat al companiei, consultat de NewsIn.

Mazda intentioneaza sa-si consolideze puternic reteaua de distributie in Romania. Astfel, producatorul va mari numarul de dealeri de la trei (Mazrom Motors SRL, BDT - Business Development Team si Auto Xedos) la zece, in urmatoarele sase luni.

In septembrie anul trecut, un numar de13 piete (inclusiv Romania) au fost unificate strategic in cadrul unitatii operationale Mazda CSEE. Restructurarea a vizat corelarea si folosirea eficienta a competentelor din pietele membre, largirea accesului la expertiza si consolidarea unui profil unic al marcii in regiune.

Pietele care s-au alaturat recent acestei structuri au fost Republica Ceha si Slovacia, in octombrie 2006. Mazda CSEE previzioneaza vanzari in sistem retail de 27.200 unitati pentru 2007, reprezentand o crestere anuala de 6,7%. Pentru Mazda, cea mai importanta piata central-europeana este Austria, unde vanzarile au trecut de 16.000 de unitati anul trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri