Vanzarile General Motors pe plan mondial au scazut cu un procent in 2006

General Motors Corp. (GM), cel mai mare producator mondial de automobile, a vandut anul trecut 9,09 milioane de vehicule pe plan mondial, cu 1% mai putin decat in 2005, a anuntat compania, citata de Reuters.

Cifrele preliminare date publicitatii de General Motors arata ca vanzarile sale pe plan mondial au totalizat 9,09 milioane unitati, cu 80.000 mai putin decat anul trecut, cand producatorul numarul unu mondial a vandut 9,17 milioane de automobile.

Anul trecut a fost al treilea an calendaristic in care General Motors a vandut peste 9 milioane de vehicule, in istoria sa de aproape o suta de ani.

Reprezentantii GM au pus declinul usor al vanzarilor pe seama mai multor factori, printre care se numara si reducerea planificata a numarului de automobile destinate flotelor.

Toyota Motor Comp., care anul trecut a fost al doilea producator mondial, a anuntat recent ca anul acesta vrea sa produca 9,42 milioane de automobile, cifra care i-ar putea permite sa treaca pe primul loc, depasind General Motors.

General Motors a fost fondata in 1908, iar de 75 de ani este fara intrerupere numarul unu mondial la capitolul vanzari de automobile. Concernul produce in 33 de tari, iar in 2006 a vandut in Europa peste 1,5 milioane de masini

General Motors are in portofoliu marcile Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden (in Australia), HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn si Vauxhall (denumirea marcii Opel in Marea Britanie). Pe plan mondial are 327.000 de angajati.

In Romania, General Motors a vandut anul trecut in total aproape 20.000 de masini Opel si Chevrolet, iar estimarea pentru 2007 este de 22.000 de unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri