Alianta Renault-Nissan isi propune sa aiba in acest an 15% din piata auto bulgara si sa extinda cota de piata a marcii Dacia la 6,5%, de la 4% anul trecut, au spus reprezentantii Renault - Nissan Bulgaria, citati de SeeNews.

Alianta isi propusese sa vanda anul trecut 5.600 de automobile Renault, Dacia si Nissan in Bulgaria, dar a reusit sa vanda 4.526 de unitati, ceea ce i-a conferit o cota de 10,6%, sub cele 15% procente fixate ca tinta.

"Dezvoltarea rapida a retelei noastre de dealeri, lansarea de modele noi si adaptarea marcii Dacia specificului pietei bulgare, ii va permite aliantei Renault - Nissan sa ajunga pe primul loc pe piata bulgara cu vanzari de 7.500 de unitati pentru cele trei marci, respectiv cu o cota de 15%", precizeaza un comunicat al Renault - Nissan Bulgaria.

Compania a vandut, in 2006, masini in valoare de 61,5 milioane euro, iar in prezent comecializeaza automobilele Dacia si Renault in 14 centre, iar Nissan in cinci centre.

Compania si-a propus sa urce cota de piata a Dacia la 6,5%, dupa ce anul trecut a fost de 4%. Aceeasi tinta este fixata si pentru Renault, care anul trecut a terminat cu 4,7%.

Dacia Logan a fost lansata in februarie 2006 pe piata din Bulgaria si si-a gasit 1.721 de cumparatori, fiind al doilea model de pe piata la vanzari, dupa Skoda Fabia.

In Bulgaria s-au vandut anul trecut 42.625 de masini, cu 27,5% peste cifrele din 2005. Peugeot a fost cea mai cautata marca de automobile din Bulgaria, cu 10,8% din piata si 4.628 de masini comercializate. Pe locul secund se afla Toyota care, cu cele 4.204 autoturisme vandute, a avut 9,9% din piata. Renault a terminat anul pe locul opt cu 2.014 masini vandute, in timp ce Dacia a incheiat pe locul zece.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri