Autonomia declarata de japonezi este de 200 km, peste media zilnica de 48 km de condus a soferului european.
„La fel ca la toate modelele noastre, designerii si inginerii au avut un obiectiv foarte clar pentru primul nostru vehicul electric cu baterii. Trebuia sa aiba un design care iese in evidenta, sa fie excelent la condus, un element cheie al ADN-ului Mazda care ne face unici in comparatie cu concurentii si, cel mai important, sa contribuie pozitiv la reducerea emisiilor pe intregul ciclu de viata al produsului. Pe langa tehnologiile de electrificare pe care le introducem in toata gama noastra, fiind un producator mai mic, ne-am concentrat toate eforturile pe crearea unei masini electrice care anticipam ca va fi o a doua masina pentru poseori, a carui autonomie va satisface nevoile clientilor. Multi dintre jurnlistii care au condus vehiculul nostru de test au spus ca este una dintre putinele masini electrice pe care le-au condus si care au caracteristicile pozitive ale unei masini obisnuite. In centrul fiecarui model Mazda proiectat se afla placerea de a conduce si va fi la fel si in cazul masinii noastre electrice," a declarat Yasuhiro Aoyama presedinte si CEO Mazda Motor Europe.
Avand in vedere importanta sunetului pentru perceptia soferului asupra cuplului si vitezei, inginerii Mazda au creat, de asemenea, un sistem de sunet electronic in interiorul Mazda MX-30, care este sincronizat cu cuplul motorului in ceea ce priveste frecventa si presiunea sunetului. Acest lucru duce la o variatie mai mica a vitezei vehiculului si la un comportament stabil, care este sustinuta si de sistemul unic G-Vectoring Control (GVC) al Mazda ce a fost extins si foloseste avantajele motorului electric (electric G-Vectoring Control Plus).
Usile freestyle ii ofera Mazdei MX-30 o silueta distinctiva si eleganta, iar pasagerilor le asigura acces mai usor atat la scaunele din fata, cat si la cele din spate. La interior sunt folosite materiale ecologice si o alternativa vegana la pielea reala. In consola centrala este integrata si o pluta de provenienta ecologica ce ofera un spatiu de stocare creativ.
Caroserie |
SUV | |
Capacitate |
5 persoane | |
Lungime × lățime × înălțime |
4.395mm × 1.795mm × 1.570mm | |
Ampatament |
2.655mm | |
Tren de rulare |
e-SKYACTIV | |
Suspensie față |
MacPherson strut | |
Suspensie spate |
Bară de torsiune | |
Direcție |
Pinion și cremalieră | |
Frâne (față/spate) |
Discuri ventilate/Discuri pline | |
Dimensiuni anvelope |
215/55R18 | |
Baterie |
Tip |
Baterie Lithiu-ion |
Celulă |
Prismatică | |
Voltaj total |
355V | |
Putere electrică totală (capacitatea bateriei) |
35.5kWh | |
Motor |
Tip |
Motor asincron |
Sistem de răcire |
Cu apă | |
Încărcare |
Curent continuu |
COMBO spec |
Curent alternativ |
Maximum 6.6kW |
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: