Romanii au comandat aproximativ 1.200 de SUV-uri japoneze Mazda in primele 10 luni. CX-5 este cel mai comandat model japonez, avand peste 50% dintre aceste livrari.

Mazda a vandut 2.269 de vehicule in Romania in primele zece luni, mai mult cu 24% comparativ cu aceeasi perioada din 2018. Cel mai vandut model pe piata locala a fost Mazda CX-5 cu 718 unitati, in timp ce Mazda3 a urcat pe locul 2 cu 633 de unitati, iar Mazda CX-3 incheie topul cu 478 de vehicule comercializate.

Mazda a inregistrat o luna record in Romania in octombrie 2019 cu nu mai putin de 343 de modele comercializate, in crestere cu 90% fata de aceeasi luna din 2018, Mazda3 fiind cel mai solicitat model, urmat de CX-5 si noul CX-30.

„Mazda CX-5 ramane si la 10 luni cel mai popular model Mazda in Romania, insa pretendentul la titlu a devenit noua Mazda3. Era de asteptat, intrucat compacta de generatie noua se prezinta cu un design fluid si impresionant, un interior cu valente premium si un pachet de dotari foarte bogat inca de la versiunea standard. La acestea se adauga si noul motor revolutionar Skyactiv-X, care este deja disponibil la test. CX-3 continua se pastreze in top trei dar estimarea noastra este ca va fi curand surclasat de noua Mazda CX-30, SUV-ul compact recent lansat pe piata. De altfel noile Mazda3 si Mazda CX-30 sunt modelele care au facilitat si rezultatul record obtinut in luna octombrie”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri