Veniturile BMW au crescut cu 5% in 2006, pana la nivelul record de 49 miliarde euro (63,6 miliarde dolari), a anuntat compania vineri cand si-a mentinut estimarile potrivit carora castigurile inainte de plata taxelor vor atinge patru miliarde euro.

BMW a confirmat vineri estimarile, precizand ca in cursul anului 2007 va vinde peste 1,4 milioane automobile. "Grupul BMW se indreapta spre un nou record de vanzari in 2007", a declarat vineri presedintele consiliului de administratie al BMW, Norbert Reithofer, intr-un comunicat emis de grup.

In cursul targului de automobile din Detroit, ce a avut loc la inceputul acestei luni, seful pentru vanzari si marketing al BMW, Michael Ganal, e estimat ca vanzarile grupului vor depasi 1,4 milioane de unitati in 2007, precizand pentru reporteri ca este increzator in privinta realizarii acestei performante.

BMW a anuntat deja ca vanzarile grupului au crescut cu 3,5%, pana la nivelul de 1,37 milioane automobile marca BMW, Mini sau Rolls Royce, consolidandu-si astfel prima pozitie pe plan mondial a producatorilor de automobile de lux, in fat a diviziei DaimlerChrysler, Mercedes Car Group. "Dorim ca in acest an sa ne mentinem pe locul intai in clasamentul mondial al producatorilor de automobile de lux. Toate cele trei branduri ar trebui sa atinga nivele record ale vanzarilor", a precizat acesta, potrivit NewsIn.

Cele mai vandute masini ale BMW raman cele din seria trei, ale caror vanzari au crescut cu 17,1% in cursul anului trecut pana la 508.498 vehicule, ceea ce reprezinta 43% din vanzarile totale ale BMW. Pe locurile urmatoare s-au plasat automobilele din seria 5, apoi cele din seria 1, de dimensiuni mici si masina sport X3.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri