Toyota sustine ca cererea pentru masini electrice este aproape inexistenta, intrucat clientii prefera sa cumpere mai degraba modele hibride.

Toyota este unul dintre ultimii constructori care au anuntat planuri concrete pentru dezvoltarea de modele electrice, ca parte a planurilor de a respecta noile norme de poluare din 2021.

Oficialii constructorului japonez justifica insa aceasta intarziere prin faptul ca cererea pentru masini electrice este aproape inexistenta, comparativ cu dorinta soferilor de a conduce modele hibride, scrie Automarket.

"Facem lucrurile in ordinea cererilor din partea clientilor. Cand analizam piata, cererea pentru masini electrice este mai mica decat cererea pentru hibrizi. Lucram la dezvoltarea de modele electrice, dar in prezent nu exista cerere pentru asta", a declarat Jack Hollis, vice-presedintele Toyota si managerul diviziei Toyota din America de Nord.

Jurnalistii l-au intrebat insa pe Hollis care sunt motivele pentru care Toyota dezvolta modelul electric alimentat cu hodrogen Mirai, care genereaza vanzari de numai cateva mii de unitati pe an, semnificativ mai mici decat multe modele electrice de pe piata.

"Cum stiti ca exista mai multa cerere pentru masini electrice decat pentru cele alimentate cu hidrogen? Este la fel ca in cazul hibrizilor. O persoana ar prefera sa incarce bateria in trei ore sau sa alimenteze masina in 5 minute?", intreaba el, referindu-se la alimentarea rapida cu hidrogen comparativ cu incarcarea bateriei unei masini electrice.

Sursa foto: automarket.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri