”
A fost un an bun, ne-am continuat dezvoltarea si estimam sa inchidem anul cu o cifra de afaceri mai mare cu 15% fata de anul trecut”, a declarat Adrian Mihai, fondator al FAN Courier.
Citeste si:
”Fiecare campanie Black Friday este diferita de anul anterior si cand spunem asta ne referim la multe variabile – durata campaniei anuntata de retaileri, ofertele sau optiunile cumparatorilor. Daca anul trecut, de exemplu, de Black Friday, televizoarele au fost vedetele campaniei, anul acesta cererea s-a modificat si s-au cumparat mai multe produse albe (electrocasnice – n.n.), pampers sau mancare pentru caini, de exemplu. In fiecare an ne pregatim luni de zile si reusim sa fim mai buni. In 2019, cifrele sunt mai bune, am inregistrat crestere pe volum, chiar peste estimarile initiale. Daca in prima zi ne asteptam la o crestere de 15% in volum, in realitate aceasta a depasit 20%”, a declarat Felix Patrascanu, actionarul companiei.
Citeste si:
Intr-un top al celor mai aglomerate luni din perspectiva comenzilor, luna noiembrie conduce detasat de mai multi ani, pentru ca este luna in care se organizeaza Black Friday dar si pentru ca are 22 sau 23 de zile lucratoare. Decembrie este insa cea mai aglomerata luna din an dupa activitatea zilnica, pentru ca este luna cu cele mai putine zile lucratoare si, implicit, luna cu cea mai mare presiune pe curieri. Ziua de luni din saptamana Craciunului si toate zilele lucratoare din saptamana care precede aceasta sarbatoare sunt cele mai aglomerate zile din an. Conform statisticilor efectuate de companie, in prima zi de luni dupa Black Friday 2018, curierii FAN au avut de livrat 270 de mii de expeditii, iar in ziua de luni dupa Black Friday 2019, au avut de livrat 340 de mii de expeditii. In ziua de luni dinaintea Craciunului 2018, numarul de livrari a fost de 291 de mii.
Citeste si:
Pe langa infrastructura rutiera proasta care franeaza dezvoltarea, creste costurile de transport si timpii de livrare, pe langa criza grava a fortei de munca, generalizata deja la nivelul intregii economii, modificari legislative adoptate peste noapte sau complet nefavorabile mediului de afaceri romanesc precum celebra Ordonanta 114, au constituit un element nefavorabil pentru mediul de business.
”Stabilitatea si strategia prudenta pe care o aplicam de ani de zile ne-au ajutat sa facem fata acestui nou tip de provocari care a bulversat intreaga economie”, a adaugat Adrian Mihai.
Planurile companiei pentru 2020 vizeaza continuarea dezvoltarii si a parteneriatului cu SLS dar si finalizarea procedurilor si documentatiei necesare pentru inceperea efectiva a investitiei in HUB-ul de la Cluj, al treilea cel mai important din portofoliul companiei.
Citeste si:
FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. FAN Courier a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat, pozitie consolidata constant datorita investitiilor si serviciilor cu valoare adaugata noi, introduse permanent.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: