Vanzarile globale ale grupului francez Renault, care detine marcile Dacia si Samsung, au scazut cu 4% anul trecut, fiind de peste 2,4 milioane de unitati, potrivit unei declaratii comune publicate de Reanult si Nissan Motors.

Nissan Motor si Renault au anuntat ca vanzarile lor cumulate de automobile au scazut cu 3,6% in 2006, fata de anul anterior, pana la 5.911.171 de vehicule. in urma rezultatelor, cota de piata a aliantei este de 9% si aceasta isi pastreaza locul patru in clasamentul mondial al producatorilor auto, potrivit unei declaratii comune.

Vanzarile Nissan, al treilea cel mai mare producator japonez, au scazut cu 3,3%, pana la 3.477.799 unitati, iar cele ale grupului Renault, care include marcile Dacia si Samsung, au scazut cu 4%, pana la 2.433.372 masini.

Nissan este detinut, in proportie de 44,3% de Renault si detine 15% din partenerul francez. Ambele companii sunt conduse de catre directorul executiv Carlos Ghosn, potrivit NewsIn.

Alianta de opt ani a celor doua companii a fost un succes rar printre parteneriatele formate in procesul de consolidare a industriei auto in ultimii zece ani. Cu toate acestea, vanzarile au scazut, anul trecut, din cauza lipsei de produse noi din partea ambelor marci.

Nissan si Renault , care detin, in comun, cateva platforme auto, au lansat, anul trecut, mai multe modele care folosesc un motor diesel de doi litri dezvoltat in comun. Renault a montat motorul de doi litri, pe benzina, pentru prima data, pe modelul din gama Clio.

In cadrul unei alte colaborari, Renault Samsung Motors, filiala sud-coreeana a Renault, a inceput, anul trecut, sa livreze modelul SM3 sub sigla Nissan. Renault a exportat 38.000 de astfel de masini pentru Nissan, care a vandut produsul sub numele Almera, in Rusia.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri