Grupul Toyota Motor Corp a anuntat majorarea cu 20% a profitului obtinut in al treilea trimestru al anului financiar in curs, pe fondul vanzarilor din America de Nord si Europa, mentinandu-si insa neschimbate estimarile anuale de vanzari.

Cel mai mare producator nipon de automobile si-a depasit rivalii, atat din Japonia, cat si din strainatate, pe fondul reputatiei legate de consumul masinilor produse si al liniei noi de produse, precum modelul RAV4, Lexus LS si Camry.

Rezultatele financiare ale grupului japonez confirma statutul de lider pe piata interna, mai ales dupa ce grupurile rivale Honda si Nissan au anuntat rezultate sub asteptari in cursul saptamanii trecute, informeaza NewsIn.

Toyota se impune si pe piata din Statele Unite ale Americii, cucerind piata detinuta pana in prezent de General Motors si Ford, aceste grupuri trecand printr-o perioada dificila de restructurare. Luna trecuta, Toyota a urcat pana pe pozitia a doua in clasamentul vanzarilor din SUA si a depasit, astfel, grupul Ford, inregistrand o crestere de 5% a vanzarilor.

Grupul nipon are o valoare de piata de 230 miliarde dolari. Toyota si-a pastrat neschimbat obiectivul anual de profit operational, la 2,2 mii de miliarde yeni si de profit net de 1,55 mii de miliarde yeni.

Profitul operational pentru perioda octombrie-decembrie a crescut cu 19,2% pana la 574,79 miliarde yeni (4,78 miliarde dolari), depasind estimarile uni grup de analisti, care mizau pe profituri operationale de 559,2 miliarde yeni.

Profitul net a crescut cu 7,3% pana la nivelul de 426,77 miliarde yeni, cu mult peste estimarile pietei, de 375,5 miliarde yeni. Toyota planuieste majorarea cu 55% a productiei modelului hibrid Prius, pana la 280.000, chiar daca vanzarile din SUA au scazut cu 1%.

Toyota a reiterat ca spera sa vanda 8,47 milioane de automobile pe plan global in cursul anului fiscal ce va lua sfarsit in luna martie.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F