Grupul PSA Peugeot Citroen a anuntat miercuri o reducere substantiala a marjei operationale in 2006 pana la 2,0%, cu mult sub nivelul inregistrat cu un an inainte, de 3,4%, insa scaderea a fost mai mica decat estimarile analistilor, relateaza NewsIn.

Marja operationala (media veniturilor operationale impartite la vanzarile nete) a diviziei de automobile Peugeot Citroen a scazut la 0,6%, fata de nivelul de 2,0% inregistrat in 2005.

Peugeot Citroen, al doilea producator european de automobile dupa grupul german Volkswagen, a anuntat ca vanzarile au crescut in al patrulea trimestru al 2006, dupa ce au inregistrat scaderi in al doilea si al treilea trimestru.

Peugeot Citroen a declarat ca anul 2007 va fi un an dificil dar noile modele vor duce la majorarea vanzarilor in Europa. "in 2007 se estimeaza ca piata europeana va ramane stabila, fiind caracterizata de concurenta acerba", a precizat compania intr-un comunicat.

Vanzarile grupului PSA pentru anul 2006 au crescut cu 0,6% pana la 56,594 miliarde euro, iar castigurile grupului inainte de plata dobanzilor si impozitelor au atins 1,119 miliarde euro. Profitul net a scazut pana la 176 milioane de euro, de la valoarea precedenta de 1.029 miliarde euro.

Comunicatul grupului precizeaza ca rezultatele marcilor Peugeot si Citroen au fost "grav afectate" de modificarile nefavorabile in ceea ce priveste productia, influentele geografice, costurile de aplicare a reglementarilor Euro IV si majorarea preturilor la materia prima.

Grupul l-a numit marti, in mod formal, pe Christian Streiff in pozitia de director executiv, care va fi asistat de alte patru persoane, si, astfel, formeaza un consiliu de administratie extins.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri