Tesla dezvăluie cum arată interiorul impresionant al Gigafactory Shanghai, care este în prezent singura fabrică a producătorului american de mașini electrice care funcționează.

Fabrica Tesla din Shanghai a fost construită și gata de producție în aproximativ un an. Sute de roboți "lucrează" pentru a produce 3.000 de mașini electrice pe săptămână, scrie Electrek.co.

În China, producția a început cu puțin înainte ca Tesla să fie obligată să închidă fabrica americană din Fremont din cauza pandemiei coronavirusului.

La sfârșitul anului trecut, Tesla a demarat producția la uzina din China pentru a realiza caroseria Model 3. Însă, de atunci, producătorul auto și-a mărit capacitatea de producție pentru a putea fabrica mai mult din Model 3. Cu toate acestea mai există o mulțime de piese importante care nu sunt fabricate local, precum motoarele electrice.

Noul videoclip arată extinderea capacității de producție a Tesla și ne arată sute de roboți care lucrează pe liniile de producție.

Cum arată fabrica Tesla din Shanghai

Prin uzina de mașini electrice din China abia vedem angajați până la procesul final de asamblare.

După cum a raportat anterior, Tesla a obținut o capacitate de producție de 3.000 de mașini pe săptămână, ceea ce ar însemna o capacitate de producție anuală de 150.000 de mașini. Acesta este și obiectivul Tesla pentru prima fază a Gigafactory Shanghai.

Acum, Tesla a început a doua fază a fabricii, care își propune să adauge capacitatea de producție pentru 250.000 de mașini la Gigafactory Shanghai, împreună cu pachetele de baterii și liniile de producție pentru motoare electrice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri