Românii prezintă un interes din ce în ce mai mare pentru a comanda mașini online. În cazul Volkswagen, vizitele pe site au crescut foarte mult în ultimul timp ajungând la nivelul din ianuarie.

"Vizitele pe site au crescut foarte mult comparativ cu lunile anterioare, suntem la un nivel de ianuarie în acest moment. Interesul este mai mare asupra modelelor Golf, T-Roc și Tiguan. În acest moment suntem funcționali cu o platformă dezvoltată de austrieci. Da, funcționează acest e-commerce chiar și în zona auto", au declarat, pentru wall-street.ro, reprezentanții Volkswagen România.

Volkswagen România a lansat în urmă cu o lună o platformă de rezervări online pentru a facilita procesul de achiziție pentru autovehicule noi. Odată realizată rezervarea, vânzarea are loc la reprezentanță, iar predarea autovehiculului se poate face la domiciliul cumpărătorului.

Citiți și Volkswagen T-Roc Cabrio sosește în mai în România. Costă de la 24.700 euro.

Anul trecut, evoluția mărcii Volkswagen a fost susținută de cererea pentru SUV-uri. Până la finalul anului marca livrase clienților săi un total de 6.800 modele SUV, cu 51% mai mult decât în 2018. SUV-urile au acum o pondere de 45% livrările totale Volkswagen din România.

Porsche România, cel mai mare importator auto din România și importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, Seat, Skoda și Volkswagen Autovehicule Comerciale, a vândut anul trecut 35.500 de mașini, dintre care majoritatea au fost SUV-uri.

Volkswagen, una dintre cele mai căutate mărci

Volkswagen și Skoda au rămas anul trecut cele mai căutate mărci din portofoliul Porsche România, cu livrări totale de 15.155 de unități, respectiv, 13.898 de unități.

Piața auto a scăzut, în primele patru luni ale anului, cu 29,6% comparativ cu ianuarie-aprilie 2019, la 31.853 unități de la 43.978 unități.

Citiți și TOP 10 cele mai vândute mașini noi în Europa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri