EIT Forum Auto, importatorul automobilelor suedeze Volvo, va lansa oficial, miercuri modelul C30, care va reprezenta peste 10% din vanzarile totale ale companiei in Romania, estimate de importator la 600 de unitati anul acesta, potrivit unui comunicat remis de Forum Auto.

C30 devine mezinul gamei Volvo, cu 20 de centimetri mai scurt decat berlina S40, care are 4,45 metri lungime. Cel mai nou model al firmei este oferit in noua versiuni de motorizare, cinci pe benzina si trei diesel cu puteri cuprinse intre 100 si 220 de cai. in functie de motorizare si dotari, preturile cu toate taxele incluse variaza intre 17.428 si 37.179 de euro, informeaza NewsIn.

"C30 se adreseaza unui target nou pentru Volvo. Se adreseaza o data clientilor existenti de Volvo ca si a doua masina, insa noul target sunt tinerii intre 25-30 ani, burlacii sau cuplurile tinere, persoanele independente, in pas cu moda, cu o personalitate puternica.(...) Sunt persoane care aleg o masina mai degraba ca o expresie a personalitatii decat a functionalitatii", precizeaza EIT Forum Auto.

Automobilul a fost prezentat sub forma de concept, in ianuarie 2006, la salonul auto de la Detroit si a fost lansat in Europa la salonul de la Paris, din octombrie anul trecut.

Volvo va produce anul acesta 65.000 de masini C30 si estimeaza ca trei sferturi dintre ele se vor vinde in Europa. Automobilul va concura pe piata cu modele de clasa medie, cum ar fi BMW seria 1, Alfa Romeo 147 si Audi A3.Anul trecut, pe piata romaneasca s-au vandut 466 de masini Volvo, cu peste 10% mai putin decat in 2005. Anul acesta, EIT Forum Auto si-a propus sa vanda 600 de unitati si estimeaza ca 10% dintre acestea vor fi C30.

Producatorul de automobile Volvo a fost cumparat de Ford in 1998 si plasat in divizia Premier Automotive Group, din care mai fac parte marcile Aston Martin, Jaguar si Land Rover.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F