Tesla începe să permită mașinilor să treacă pe verde fară a cere permisiune șoferilor, odată cu o noua actualizare software care include funcția Traffic Light and Stop Sign Control.

Este pentru prima dată când Tesla lansează o funcție care ia decizii în intersecții, scrie electrek.co.

Citiți și O nouă reprezentanță Tesla, la 600 km de România.

Dezvoltarea a fost similară cu funcția de schimbare automată a benzii, care la început a avut nevoie de confirmarea șoferului pentru a efectua schimbarea benzii, dar ulterior a fost complet autonomă.

Acum, Tesla face același lucru pentru noua caracteristică „Traffic Light and Stop Sign Control”.

"Această actualizare software conține îmbunătățiri ale noii noastre funcții Traffic Light and Stop Sign Control. Vehiculul dvs. nu va mai avea nevoie de confirmarea șoferului pentru a continua când semafoarele sunt verzi, în timp ce este un alt vehicul în fața dvs. și nu este o bandă de viraj. Fiecare șofer este responsabil pentru a rămâne alert și activ atunci când utilizează Pilotul automat și trebuie să fie pregătit să ia măsuri în orice moment", este mesajul Tesla pentru șoferi.

Există încă unele limitări ale funcției. Mașinile nu pot efectua un viraj și nici nu pot continua singure după oprirea la un semn de oprire, dar acum poate gestiona în mod autonom o intersecție cu un semafor dacă merge drept și există o altă mașină în fața.

Citiți și Primele imagini cu SUV-ul electric Volkswagen ID.4.

Sursa foto: Beach Media / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri