Excentricul antreprenor Elon Musk face din nou o mutare iesită din comun. Acesta a anunțat pe Twitter un nou produs marca Tesla, nu este vorba de un nou automobil electric, ci despre pantaloni scurți din satin.

Pantalonii scurți au imprimat pe spate mesajul ”S3XY„ ce face referire la modele Tesla S, 3, X și Y. Prețul pentru o astfel de pereche de pantaloni scurți este de 69,420 de dolari și face trimitere la scandalul iscat în urma unui mesaj pe Twitter postat în 2018 prin care Musk declara că va scoate Tesla de pe bursă în momentul în care prețul unei acțiuni va ajunge la 420 de dolari.

La 3 minute după ce Elon Musk a pus pe Twitter link-ul cu noul produs marca Tesla, site-ul producătorului auto a picat, iar în momentul publicării acestei știri nu mai este nicio pereche disponibilă.

Tesla a devenit cel mai valoros constructor de mașini, ajungând în capitalizare de piață la 224 miliarde de dolari, depășind Toyota și chiar Exxon, cea mai mare companie petrolieră occidentală. Ca urmare a acestor creșteri, averea lui Elon Musk a depășit 46 de miliarde de dolari, față de 25 de miliarde la jumătatea lunii martie, atunci când bursele se prăbușiseră. De asemenea, veniturile lui Musk au crescut cu 5,2 miliarde de dolari numai în ultima săptămână.

Citește și Elon Musk, omul care aduce Internetul din cer: primele teste iau startul în această vară

Contrele fondatorului Tesla cu investitorii continuă, aceștia au fost recent sfătuiți de către o firmă de consultanță să îl elimine din board-ul companiei, ca urmare a polemicilor apărute în jurul bonusului colosal de 55,8 miliarde de dolari pe care acesta trebuie să îl primească, dar și a mesajelor pe care le postează pe Twitter.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri