Modelul Rolls-Royce Phantom V este primul autovechicul electric din gama Rolls - Royce. Pandemia, incertitudinea în ceea ce privește liniștea de după furtună, chiar și schimbarea climatică au făcut ca iginerii de la Rolls-Royce să se oprească serios asupra consumului generat de un autovehicul. Pe lângă ingineri, au venit și specialiștii în design care au propus un aspect inedit, rar și exotic, dar care să se potrivească cu impactul pe care mașina ar trebui să îl aibă asupra mediului, adică niciunul, scrie Forbes.com.

Înainte de toate, să ne oprim asupra elementului electric al modelului Rolls-Royce Phatom V. Producția unor astfel de modele presupune un cost de început de la 657.000 de dolari. În plus, cele 30 de mașini gândite a se încadra în gama electrică sunt de trei tipuri:

  • limuzină în patru uși,
  • model coupé în două uși,
  • model coupé decapotabil.

Lunaz, compania care are în vedere rafinarea Rolls-Royce, este cunoscută pentru reușita sa cu modele Jaguar și Bentley. În plus, David Lorentz, fondatorul companiei Lunaz, a declarat că ”este timpul potrivit pentru un Rolls-Royce electric”.

Încă din 2018, când a fost înființată, Lunaz reprezintă o îmbinare între un consum moderat și aspectul cât mai modern al unui autovehicul.

Prin urmare, până acum, sub egida Lunaz, modelul Rolls-Royce Phantom V din 1961 și-a finalizat procesul de reîntinerire. Aceasta este echivalentul unei restaurări complete, precum și a integrării pe de-a-ntregul a instalației electrice, împreună cu echipamentele software. Bateria este una marca Lunaz, de 120kWh, care poate acoperi aproximativ 482 de kilometri.

Modelul Rolls-Royce a fost descompus până la metalul inițial montat, ulterior a fost scanat 3D, urmând restaurarea completă și instalarea aparatului electric. Jen Holloway, directorul de design al Lunaz, a declarat că este foarte important ca mașina să își păstreze clasicitatea și modelul pentru care a fost cunoscută, chiar dacă este restaurată.

Primul model Rolls-Royce Phantom V aduce cu sine, de la producție, două nuanțe de gri, care se îmbină în forma mașinii. În plus, autovehiculul este construit pentru a transporta opt persoane, trei pentru locurile din față, trei pentru locurile din spate și alte două, pentru călători opționali (și șoferul).

Interiorul continuă coloristica exterioară, pielea de nuanță gri fiind elementul definitoriu. Tubulatura tradițională a scaunului este și ea înlocuită cu un detaliu contemporan, în timp ce tenta de roz din exterior a fost introdusă și pe diferite mânere, aflate la interior.

De asemenea, părțile care erau construite din lemn au fost restaurate și tratate, Lunaz decorându-le cu incrustații de aur, în formă de trandafir. Covorașele de pe podea sunt confecționate din lână de alpaca, un material mult mai durabil, chiar și decât cașmirul. În plus, minibarul poate fi așezat la comandă, în funcție de dorința, dar și de băutura preferată a proprietarului.

Modelul Rolls-Royce beneficiază, acum, și de o instalație climatică de ultimă generație, care poate fi potrivită în funcție de cerințele fiecărui pasager. În plus, modelul este decorat și cu ecrane pe care pot fi urmărite filme.

Nu în ultimul rând, reprezentanții Rolls-Royce au denumit această nouă înfățișare a autovehicului post-opulență. Aceștia sunt de părere că și noul virus a grăbit modernizarea modelelor existente deja. În plus, modelele electrice sunt cele care vor ajusta schimbarea climatică.

David Lorentz, inițiatorul acestui proiect de lux, este de părere că e foarte importantă această îmbrățișare a trecutului cu viitorul, mai ales pentru mașinile vechi, care au o adevărată istorie în spate.

Sursa foto: www.forbes.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri