Citroën prezintă Noul C3, o evoluție a best-seller-ului mărcii la nivel mondial. Modelul a fost un veritabil succes, cu 750 000 de unități vândute de la lansarea celei de-a treia generații a modelului C3, care a avut loc la sfârșitul anului 2016.

Modern și robust, Noul C3 propune un look unic pe segmentul său. Modelul se distinge prin posibilitățile multiple de personalizare și printr-un confort de neegalat.

Noul Citroën C3 se remarcă prin:

  • noua identitate Citroën : o parte frontală impunătoare ce inaugurează noua semnătură a mărcii inspirată de ultimele concept car-uri și blocuri optice cu LED noi
  • posibilități extinse de personalizare, acum cu 97 de combinații de exterior posibile, 3 culori inedite de plafon, 2 tipuri noi de jante și 3 ambianțe de interior, din care două sunt noi
  • semnătura grafică a mărcii, protecțiile Airbump® cu design nou
  • noua experiență de confort la bord cu scaune noi Advanced Comfort, rezervate în mod obișnuit claselor superioare, în premieră pe acest segment; până la 12 sisteme de asistență la condus și o multitudine de servicii conectate: Connect Assist pentru asistență în caz de accident și avarie, Connect Nav cu tabletă tactilă de 7’’ și Connect Play pentru duplicarea aplicațiilor de pe smartphone, dotări absolut moderne, ce îți simplifică viața de zi cu zi la bord.
  • Noul C3 este o berlină polivalentă, ce oferă motorizări termice Euro 6 eficiente.
  • Noul C3 a ajuns în România în iunie 2020.

Vândut în aproximativ 4,5 milioane de exemplare de la lansarea sa, C3 este best-seller-ul gamei Citroën. La finalul anului 2019 berlina a intrat în top 5 în Europa pe segmentul B și era al treilea cel mai bine vândut model în Franța. Carismatic și atrăgător, Citroën C3 își continuă ofensiva pe un segment extrem de competitiv prin designul său unic, personalitatea plină de culoare și confortul tipic Citroën. Este modelul care a dat un nou impuls mărcii în 2016, cucerind peste 750 000 de clienți la nivel mondial. O formulă de succes «Inspired by You» care își continuă expansiunea în rândul unui public țintă format din tineri creativi, optimiști și în continuă mișcare din mediul urban și peri-urban. Modelul va seduce în continuare și clienții business, segment în care C3 a înregistrat o creștere a înmatriculărilor VP+LCV de 12,6% în 2019.

Dorința mărcii Citroën “de a nu fi ca toți ceilalți” este și mai intensă cu această schimbare. Pe scurt, Noul C3 este cel mai personalizabil și confortabil model din segmentul său.

O PERSONALITATE UNICĂ: O NOUĂ FAȚĂ FRONTALĂ ȘI MAI MULTE POSIBILITĂȚI DE PERSONALIZARE

  • Un design nou care face diferența. Adoptând un design impunător și unic pe un segment stereotipizat, Noul Citroën C3 sparge în continuare stsereotipurile pieței. Stilul îndrăzneț al noii părți frontale care inaugurează noua semnătură a mărcii inspirată de Conceptul CXPERIENCE primește blocuri optice cu LED noi, jante noi din aliaj de 16" și 17" și protecții Airbump® noi, pentru un aspect mai robust.
  • Posibilități extinse de personalizare: “Inspired By You”, Citroën permite fiecărui client să creeze o mașină după propriul stil. Gama de personalizare a noului Citroën C3 se extinde acum la 97 de combinații, în special cu nuanțe noi pentru caroserie (Elixir Red și Spring Blue), un nou pachet cromatic, o nouă nuanță pentru plafon și ambianțe interioare noi, Techwood cea mai călduroasă și Emerald, mai dinamică.

CONFORT DE NEEGALAT ȘI UN BORD MODERN

  • Noul Citroën C3 a fost conceput pentru a transforma fiecare călătorie într-o experiență agreabilă.
  • Senzația de stare de bine la bord este amplificată de noile scaune Advanced Comfort și de cotiera pentru șofer care completează experiența la bord (filtrare, direcție).
  • Un model versatil cu tehnologii utile care oferă relaxare și un aer modern la bord. Noul C3 este echipat cu senzori de parcare față (dotare nouă), ce contribuie la un număr de 12 sisteme de asistență la condus în serviciul confortului, cum ar fi Keyless entry și asistență la pornirea și plecarea din pantă; sistemele de asistență la siguranță includ Active Safety Brake, recunoașterea indicatoarelor de viteză, comutare automată a luminilor de drum.
  • Servicii Conectate care îmbunătățesc experiența șoferului și a pasagerilor la bord cu SOS assistance, navigație și duplicarea aplicațiilor de pe smartphone (Connect Assist, Connect Nav, Connect Play).

ADAPTAT PENTRU TOATE TIPURILE DE UTILIZĂRI

  • Compact și agil, Noul Citroën C3 propune o experiență la bord la cel mai înalt nivel, ceea ce îi conferă un aspect practic în utilizarea de zi cu zi.
  • Atractiv, modelul este o citadină polivalentă dotată cu o gamă de motoare eficiente pentru un condus în deplină relaxare.

O PERSONALITATE UNICĂ

Citadină versatilă, cea de-a treia generație a modelului Citroën C3 are numeroase atuuri. Ușor de recunoscut, modelul care a inspirat din 2016 noul limbaj stilistic al gamei actuale (C3 Aircross SUV, C4 Cactus, Berlingo și C5 Aircross SUV) primește în 2020 un facelift. C3 adoptă o atitudine unică, o semnătură grafică distinctă și un stil unic pe o piață puternic stereotipizată.

O NOUĂ PARTE FRONTALĂ

Noua parte frontală propusă de Citroën C3 marchează o nouă etapă în materie de stil în sânul gamei Citroën.

Inspirată direct de concept car-ul CXPERIENCE prezentat la Salonul Auto de la Paris din 2016, partea frontală se distinge încă de la prima vedere. Noua semnătură ce reflectă identitatea Citroën evoluează pentru a accentua percepția înălțimii capotei. Luminile de zi cu LED (în funcție de nivelul de echipare) integrează chevroanele și banda cromată, punând în valoare lățimea mașinii. Noile blocuri optice cu aspect tehnologic, echipate cu LED pe toate versiunile au fost reproiectate. Inserțiile din jurul proiectoarelor de ceață, situate în partea inferioară, aduc o tușă de culoare și de prospețime.

Geamul custode spate (a cărui formă amintește de designul capsulelor ce formează protecțiile Airbump®) adoptă un decor nou, ce subliniază coerența grafică a mașinii.

Partea din spate păstrează suprafețele netede ce accentuează blocurile optice spate, a căror semnătură luminoasă tehnologică cu efect 3D pune în valoare Noul Citroën C3. În centrul hayonului figurează chevroanele în culoare negru lucios și margini cromate, ce conferă un aspect modern părții din spate.

UN LOOK ÎNDRĂZNEȚ

Atitudinea și stilul Noului Citroën C3 evoluează spre un plus de dinamism, oferind mașinii o forță naturală. Noul C3 este și mai robust prin silueta armonioasă pe care o adoptă. Formele sale mai puternice, subliniate de noile elemente grafice îi oferă un aspect dinamic.

  • Parte frontală orizontală înălțată. Noul C3 adoptă un look încrezător și un gabarit compact de 3.99m lungime. Partea laterală pune în valoare plafonul flotant susținut de montanți de parbriz negri, în timp ce garniturile orizontale ale parbrizului păstrează linia orizontală a capotei, ridicată în mod intenționat.
  • Protecții laterale Airbump® (în funcție de versiune). Veritabilă semnătură grafică, protecțiile Airbump® protejează caroseria și pun în valoare stilul mașinii. Acestea au fost reproiectate, fiind formate dintr-un set de 3 capsule ieșite în relief amplasate în partea inferioară a portierelor. Airbump-urile® pot primi o tușă de culoare, în funcție de pachetul cromatic ales de client.
  • Jante cu diametru mare (în funcție de versiune). Noul C3 este o prezență impunătoare. Jantele cu diametru mare (640 mm în funcție de nivelul de echipare), accentuează caracterul unic al mașinii și promovează confortul.
  • Extensii de aripi și protecții în partea inferioară (în funcție de nivelul de echipare). Pasajele roților subliniază aripile față și spate ce adoptă curbe generoase și oferă mașinii energie. Sentimentul de protecție este amplificat de protecțiile largi aflate în partea inferioară, ce asigură robustețe.

POSIBILITĂȚI EXTINSE DE PERSONALIZARE

Citroën C3 era, la momentul lansării sale din 2016, primul model în măsură să propună clienților săi o gamă de personalizare completă și coerentă. Un element important ce va deveni un indicator al poziției adoptate de marca Citroën în ceea ce privește celelalte modelele din gamă. Noul C3 oferă clientului și mai multe posibilități de a găsi o mașină care se potrivește cu stilul său.

Fidelă semnăturii "Inspired By You", personalizarea permite fiecărui client să își exprime personalitatea și stilul său, cu un look exterior ce variază de la cel mai discret la cel mai trendy, cu posibilitatea de a combina o culoare clasică cu o nuanță de plafon contrastantă și/sau inserții colorate. Oglinzile retrovizoare și decorul geamului custode adoptă aceeași nuanță ca și plafonul, pentru a forma un ansamblu omogen și a adăuga o notă de caracter Noului Citroën C3. Pachetele cromatice pot îmbrăca Airbump-urile laterale® și ornamentele proiectoarelor de ceață.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri