Mercedes-Benz va introduce arhitectura complet electrică în 2021. Primul model construit pe noua platformă electrică (EVA) va fi EQS, limuzina Clasa S. Urmează modelele electrice EQA, EQB, EQC, EQV, EQE și două SUV-uri bazate pe EQE și EQS.

Nemții vor să îl facă electric și pe emblematicul Clasa G, dar și alte modele AMG și Maybach. Unele modele existente în prezent nu vor mai fi fabricate, precum Clasa A și Clasa B.

Citiți și Mercedes-Benz a dezvoltat o trotinetă electrică

EQS este sedanul complet electric din noua gamă Clasa S și ajunge pe piață anul viitor. EQS promite o autonomie de până la 700 km (conform WLTP). În prezent, modelul este supus ultimelor teste.

În clasa compactă, producția EQA, fratele complet electric al GLA, va începe spre final de an, urmată de EQB în 2021.

Noua generație de vehicule electrice se bazează pe o arhitectură personalizată, care este scalabilă în toate aspectele și poate fi utilizată în toate modelele. Ampatamentul, precum și toate celelalte componente ale sistemului, în special bateriile, sunt variabile datorită designului modular.

Citiți și TOP: cele mai ieftine crossovere hibride din România

Această arhitectură a vehiculului face posibilă construirea de mașini electrice Mercedes-Benz de la sedanuri la SUV-uri mari.

Pe lângă SUV-ul EQC de dimensiuni medii (EQC 400 4MATIC, consum mediu de energie: 21,3-20,2 kWh / 100 km) și modelul de transport persoane EQV (EQV 300, consum mediu de energie: 26,4 kWh / 100 km), clienții din segmentul mașinilor compacte pot aștepta două SUV-uri complet electrice, EQA și EQB.

Citiți și Șanse mici de supraviețuire într-o mașină electrica în cazul unui impact lateral la o viteză de 75 km/h

„EQS a acumulat deja mai mult de două milioane de kilometri de testare de la căldura Africii de Sud la frigul din nordul Suediei. EQS va fi Clasa S a vehiculelor electrice. De aceea, este supus aceluiași program de dezvoltare solicitant ca orice alt vehicul care are privilegiul de a purta logo-ul mărcii. În plus, au existat destul de multe teste în special pentru mașinile electrice care acoperă priorități importante de dezvoltare precum autonomia, încărcarea și eficiența”, spune Christoph Starzynski, vicepreședinte pentru vehiculele electrice de la Mercedes-Benz și responsabil cu vehiculele EQ.

Citiți și Șoferii de taxi din Amsterdam se plâng de fiabilitatea Tesla

EQS este produs împreună cu Clasa S în „Fabrica 56” din Sindelfingen, una din cele mai moderne fabrici auto din lume. Echipamentul tehnic cu soluții de ultimă generație Industria 4.0 este un factor cheie în flexibilitate. Datorită structurilor extrem de flexibile, toate instalațiile sunt capabile să producă vehicule cu diferite tipuri de trenuri de propulsie și astfel să răspundă rapid la schimbările cererii.

Mercedes-Benz dorește ca mașinile electrificate, inclusiv vehiculele hibride și hibride plug-in, să reprezinte mai mult de jumătate din vânzările sale până în 2030.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri