Astfel, in primele doua luni ale anului s-au vandut 1.835 de masini Daewoo, in scadere fata de cele 2.059 comercializate in ianuarie si februarie 2006 de constructorul craiovean. Luna trecuta, romanii au cumparat 901 masini, cu aproape 15% mai putin decat in februarie 2006 cand s-au vandut 1.038 de unitati Daewoo.
"Nu e nimic anormal in faptul ca vanzarile din februarie au fost sub cele din ianuarie, deoarece februarie este o luna mai scurta, iar prin traditie, vanzarile sunt mai slabe la inceputul anului, insa asteptam sa recuperam in martie si aprilie", a declarer pentru NewsIn, directorul de cominicare al Daewoo Craiova, Valeriu Garlea. El a explicat ca vanzarile Daewoo nu au fost afectate de confuzia creata de confuziile legate de valoarea taxei de prima inmatriculare deoarece "taxa creeaza probleme la vanzarile de masini mai vechi, si chiar pentru acestea a fost instituita".
Garlea a precizat ca la uzina se fac pregatiri pentru a trece la productia de masini cu motoare Euro 4, insa nu a comunicat o data exacta a inceperii productiei de masini Euro 4. Dacia produce exclusiv modele Euro 4 de la sfarsitul lui 2006.
Daewoo Craiova a vandut anul trecut in tara peste 23.000 de masini, cu 13% peste rezultatele din 2005 cand vanzarile au depasit cu putin 20.500 de unitati.
In toamna anului trecut, statul roman a redevenit proprietarul uzinei de la Craiova, iar in acest an se va incheia procesul de privatizare. Cele patru companii care au depus scrisori de interes pentru a cumpara uzina sunt: Ford, General Motors, Tata din India si Chery din China.
Conform statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), in 2006, Daewoo a avut o cota de 7,8% pe piata vanzarilor de automobile noi, fiind devansata de Dacia si de Renault.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: