Urgent Cargus anunță o nouă identitate vizuală și schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus. Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaționale de expansiune și dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are și noi atribute care îi vor ghida activitatea.

„Cargus este brandul care întărește noua direcție strategică a companiei și prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noștri pas cu pas și să le oferim soluții care să răspundă nevoilor lor rapid și în siguranță. Continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse și dorim ca noua poziționare să se alinieze la misiunea și valorile pe care le promovăm”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Cargus a anunțat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieței și de îmbunătățire a serviciilor sale în următorii ani. Compania a investit peste 10 milioane euro în 2020 doar în infrastructură și tehnologie de curierat.

Cea mai mare parte a investițiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaționale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timișoara, un proiect de extindere a capacităților în București și investiții în tehnologie.

„Dezvoltarea continuă a sectorului de comerț electronic din România și a comportamentului consumatorilor față de cumpărături au generat noi standarde și fluxuri comerciale și credem că și companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerințe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiții semnificative în capacitatea sa de sortare și livrare pentru a asigura cel mai bun serviciu posibil clienților noștri ”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

O zonă strategică de investiții pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timișoara, care funcționează ca un punct de acces pentru coletele internaționale în rețeaua companiei iar ca reacție la noile realități setate de piață, Cargus a anunțat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-și extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajați și parteneri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri