Autovit.ro pregătește 5 zile de Black Friday pentru cei care vor să își cumpere o mașină de pe cea mai mare platformă online din România destinată comercializării de autoturisme noi și rulate.

Reducerile sunt substanțiale, iar ofertele nu vor fi epuizate într-o singură zi. Într-un context social restrictiv și cu o situație economică generală marcată de efectele pandemiei, Autovit.ro vrea să vină în sprijinul utilizatorilor platformei prin stabilirea unei perioade mai lungi în care se poate lua decizia achiziționării unei mașini la preț redus.

Cea de-a șaptea ediție de Black Friday pe Autovit.ro se desfășoară în perioada 16-20 noiembrie, oferind cumpărătorilor 5 zile în care să își găsească mașina dorită. Black Friday a devenit o tradiție pentru Autovit.ro, care a organizat prima ediție dedicată autoturismelor în 2013. Anul acesta Black Friday devine Black Week pe Autovit.ro.

“Anul acesta avem cea mai lungă perioadă de reduceri din istoria Autovit.ro. Și facem asta pentru că știm cât de cumpătați au devenit românii cu veniturile și economiile lor. După locuință, achiziția unei mașini este prima investiție majoră pe care o facem în familie, așa că nimeni nu își dorește să ia această decizie rapid și neinformat. Ne bucurăm că și partenerii noștri susțin acest demers și am reușit să implicăm în campania Black Week peste 20 de dealeri auto de pe platforma noastră”, a declarat Andrei Dumuța, Business Manager Autovit.ro.

În total, în cele 5 zile de Black Friday, pe Autovit.ro vor fi peste 250 de oferte pentru autoturisme cu o valoare totală a discount-urilor de peste 1 milion de euro. Valoarea mașinilor puse la vânzare depășește 9.5 milioane de euro. Sunt listate mașini de masă, în general, dar se vor regăsi oferte și pentru cele premium sau pentru cele electrice și hibrid.

Pentru a vizualiza de ofertele Black Week, utilizatorii trebuie să parcurgă câțiva pași:

Sursa foto: Kzenon/ shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri