Logan a fost initial gandit sa fie vandut pe pietele emergente, dar succesul masinii i-a determinat pe cei de la Renault sa il comercializeze si pe pietele mature din Europa de Vest. "Pe de o parte avem clienti in piete emergente care ne-au spus ca erau multumiti cu un model nou, dar s-au intrebat de ce nu il vindem in Europa, iar pe de alta parte noi il vindeam in Polonia, care era parte a UE, deci un dealer din Varsovia putea, cel putin teoretic, sa deschida un showroom Dacia pe Champs Elysee in Paris", a mai spus Menard potrivit NewsIn.
Programul "Contract 2009" al Renault prevede ca gama Logan sa aiba sase modele peste doi ani, iar in prezent modelul e asamblat in sase tari: Romania, Rusia, Columbia, Maroc, Iran si India. Anul trecut s-au vandut pe plan mondial 248.000 de unitati, iar capacitatea maxima de productie ar putea ajunge la 900.000 de masini anual. Gama Logan cuprinde in prezent trei modele: berlina, break-ul numit MCV si furgonul numit Logan VAN.
"Programul Logan va suferi o dubla dezvoltare: una a gamei si una in termeni geografici. in prezent, el e echilibrat si incepe sa castige bani. In 2009 vom fi in marja operationala de 6% stabilita prin programul Contract 2009", a spus Menard.
"Pentru a crea o masina cu pret redus, un constructor trebuie sa adopte o alta filosofie, nu cautam execelenta inginereasca, ci reducerea costurilor euro cu euro. Avem patru nai de know-how in domeniu, dar viitoarea generatie de Logan va trebui sa aduca iarasi ceva nou", a mai precizat Menard.
Citeste si: Fiat vrea propriul Logan
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: