Noul model Mazda2, mai economic, mai usor si mai dinamic decat predecesorul sau, a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul International Auto de la Geneva.

Noul Mazda2 reprezinta primul pas in procesul de evolutie catre urmatorul nivel promis de Mazda, redefinind noua filosofie a marcii si concentrandu-se asupra ADN-ului caracteristic acesteia.

Pe langa design-ul specific, functionalitatea de exceptie si placerea pe care o ofera in timpul condusului, Mazda2 aduce in prim-plan un element important - eficienta consumului si, ca rezultat, reducerea emisiilor de CO2. Astfel, Mazda face un pas important in lupta pentru protectia mediului. Motto-ul pe care Mazda il lanseaza cu aceeasta ocazie este Cu cat mai multe Mazda2, cu atat mai putin CO2.

Noul model Mazda2, apartinanad segmentului B, este mai scurt si mai jos decat modelul precedent, insa mai spatios decat acesta, oferind mai mult loc pentru pasageri. Interiorul noului vehicul surprinde prin noile solutii practice promovate, precum compartimentul creat in interiorul torpedoului pentru depozitarea revistelor. Noul model Mazda2 este cu apoximativ 100 de kilograme mai usor decat predecesorul. Acest vehicul beneficiaza de imbunatatiri majore la nivelul caroseriei, al sigurantei, al rigiditatii, precum si in ceea ce priveste nivelul zgomotelor si al vibratiilor.

Lansarea pe piata din Romania a noii Mazda2 va avea loc in toamna acestui an. Modelul va fi disponibil pentru inceput in doua variante de motorizare pe benzina - cu motor de 1.3 litri, in versiunile 75 CP sau 84 CP si cu motor de 1.5 litri si 103 CP. Varianta diesel este de asemenea planificata spre lansare ulterior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri