Vanzarile Toyota Romania au depasit 1.100 de unitati in primele doua luni ale anului, in crestere cu 85% fata de lunile ianuarie si februarie din 2006, pe fondul lansarii noului Corolla sedan si a perspectivelor pozitive asupra evolutiei pietei, au precizat reprezentantii companiei.
Toyota a vandut in primele doua luni pe piata romaneasca 1.104 automobile, in crestere cu 85% fata de cele 598 comercializate in ianuarie si februarie 2006, informeaza NewsIn. Luna trecuta, producatorul japomez a vandut 601vehicule, dintre care 535 autoturisme si 66 de vehicule comercialr (modelul Hilux). Cele mai vandute modele Toyota in februarie au fost Corolla - 135 unitati, Yaris - 119 unitati, Avensis - 107 unitati si RAV 4 - 106 unitati. Compania a mai vandut luna trecuta si sapte masini Lexus (marca de lux a celui mai mare producator japonez)

Toyota Romania si-a propus sa vanda in 2007 peste 8.000 de masini, cu 30% mai mult decat in 2006 cand a trecut de 6.000 de unitati.Toyota Romania isi bazeaza prognoza optimista pe trei factori: modelele ce urmeaza a fi lansate, extinderea retelei de dealeri si un program de imbunatatire a serviciilor oferite clientilor.In 2007, cel mai mare producator japonez de automobile va aduce in Romania, pe langa a zecea generatie a modelului Corolla - lansata deja - si noul model Auris, automobil de clasa medie care va fi pozitionat intre Corolla si Avensis in gama Toyota.

Toyota Romania a decis ca anul acesta se va concentra pe modelele de baza, Yaris, Corolla si Avensis, cele care creeaza volumele de vanzari. Pe partea de extindere a retelei, Toyota Romania a confirmat ca in 2007 va deschide in tara trei centre integrate de vanzari la Timisoara, Brasov si Ramnicu Valcea. Aceste centre numite "3S", au la un loc magazinul de prezentare (showroom), spatiul de service si depozit de piese de schimb (spare parts).

In reteaua Toyota Romania exista in prezent patru astfel de centre (doua in Bucuresti si cate unul in Baia Mare si Pitesti). Ultimul centru a fost deschis in octombrie anul trecut in zona Pipera -Tunari din capitala dupa o investitie de 5 milioane euro. In provincie, investitia pentru un astfel de complex este in medie de doua milioane euro.Tadashi Arashima, CEO al Toyota Motor Europe, declara in octombrie 2006, pentru NewsIn, ca in timp, marca nipona va ajunge sa aiba si in Romania o cota de piata apropiata de cele 6% pe care marca le are pe piata europeana, In prezent, Toyota are putin peste 2% din piata romaneasca, iar compania asteapta in 2011 vanzari de 21.000 de unitati in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri